In plus, cine detine acest card beneficiaza de discount-uri la Sephora.com, Fnac.com, 24h00.fr, SmartBox.fr si Viapresse.com si de oferte periodice puse la dispozitie de alti parteneri.
Fiind un card de plata international emis pe platforma MasterCard, posesoarele pot face cumparaturi in 25 de milioane de locatii ale comerciantilor din intreaga lume, beneficiind in acelasi timp de servicii atasate cardurilor MasterCard, cum sunt asigurarile. Noul produs este disponibil in doua variante - MasterCard Classic si MasterCard Gold. Design-ul variantei Gold este foarte asemanator cu o textura de piele, iar cardul Classic este sidefiu. Vor fi emise peste 20.000 de carduri Classic si 5.000 de carduri Gold in 2008 pe piata din Franta, unde sunt 16 milioane de femei cu varsta intre 20 si 40 de ani.
Frederic Maserati, Head of Daily Banking (Banque au Quotidien), BRED Banque Populaire, spune: "am vrut sa cream un card care poate sa le insoteasca pe doamne oriunde, care sa contribuie la bunastarea lor, sa le permita sa faca cumparaturi mai usor, sa le ofere discount-uri si servicii dedicate lor."
BRED este cea mai mare banca regionala a Groupe Banque Populaire, avand una dintre cele mai extinse retele bancare din Franta. Cunoscuta datorita inovatiile sale, adresandu-se in special tinerilor, este una dintre primele banci care a anticipat cererea pentru cardurile personalizate si a lansat Football Card in 2006.
Avand sediul central in Waterloo, Belgia, MasterCard Europe este prezenta in 51 de tari europene. Compania proceseaza peste 16 miliarde de tranzactii in fiecare an si ofera servicii clientilor si companiilor din peste 210 tari si teritorii.