Pe contul de Facebook al postului au fost 7,4 milioane de urmăritori ai cazului dintre actriţa americană şi un profesionist din domeniul sănătăţii, faţă de 4,2 milioane pe TikTok.
"Procesul a funcţionat foarte bine pentru noi pe toate platformele noastre. Interesul a crescut în fiecare zi", a declarat Rachel Stockman, preşedintele canalului Law and Crime la Variety.
Preşedinta postului crede că „dacă nu ar fi fost implicată o celebritate, nimănui nu i-ar fi păsat”. Pentru că de la „procesul pentru calomnie al lui Johnny Depp, pare să existe o fascinaţie deosebită pentru celebrităţi în instanţă şi acest caz simplu de daune este exemplul perfect în acest sens”, potrivit News.ro.
Internauţii au urmărit cele mai mici întorsături ale acestui proces pe reţelele de socializare, în special din cauza implicării lui Gwyneth Paltrow, o actriţă acuzată de snobism şi a cărei personalitate este adesea obiectul ironiilor. Atât atitudinea, cât şi înfăţişarea actriţei au fost disecate pe parcursul celor 10 zile de proces.
Gwyneth Paltrow a fost anchetată penal pentru implicarea ei într-un accident de schi în 2016. Un juriu a decis în favoarea actriţei, acordându-i dolarul simbolic pe care l-a pretins de la bărbatul care a atacat-o.