Gordon Ramsay

De ce refuză Gordon Ramsay să mănânce în propriile...

Citeste mai mult»
Gigi Hadid

Gigi Hadid, zvonuri de nuntă cu Bradley Cooper. Ce...

Citeste mai mult»
gene

Rezultatele finale ale autopsiei lui Gene Hackman şi a...

Citeste mai mult»
 Kim Kardashian

Procesul ocazionat de jaful armat care a vizat-o pe Kim...

Citeste mai mult»
tort

Patiserii francezi au realizat un tort de căpşuni lung de...

Citeste mai mult»
catinca calina

Catinca Roman, după ce fiica sa a devastat un apartament...

Citeste mai mult»
Pedro Pascal

Actorul Pedro Pascal o numeşte pe JK Rowling „o ratată...

Citeste mai mult»
Wiz Khalifa

Rapperul Wiz Khalifa a fost condamnat în România pentru...

Citeste mai mult»
Hugh Grant

Hugh Grant critică dur școlile care alimentează...

Citeste mai mult»
William si Kate

William şi Kate au publicat o fotografie inedită cu...

Citeste mai mult»
 Carlos Santana

Chitaristul Carlos Santana își amână un concert după ce a...

Citeste mai mult»
George Clooney

George Clooney: "Nu-mi pasă" dacă Trump mă numeşte un...

Citeste mai mult»
Lady Gaga

Lady Gaga și-a păstrat cumpătul după ce i-a cedat...

Citeste mai mult»
Nicola Coughlan,

Nicola Coughlan, starul din „Bridgerton”, atacă seria...

Citeste mai mult»
pap

Martin Scorsese spune că moartea Papei Francisc este o...

Citeste mai mult»
 Michelle Trachtenberg

Actriţa americană Michelle Trachtenberg a murit din cauza...

Citeste mai mult»
a

The Who s-a despărţit de bateristul Zak Starkey din cauza...

Citeste mai mult»
George Clooney

George Clooney explică de ce i-a cerut lui Joe Biden să...

Citeste mai mult»
Harvey Weinstein

Harvey Weinstein, rejudecat la New York

Citeste mai mult»
Harry

Harry și Charles rămân 'distanți', conform unor surse

Citeste mai mult»
gene

Înainte de moartea sa, soția lui Hackman a căutat...

Citeste mai mult»
ceas

Un ceas de buzunar care a aparținut unui pasager de pe...

Citeste mai mult»
capsula

Capsula Blue Origin cu cele şase femei vedetă la bord,...

Citeste mai mult»
Johnny Depp

Johnny Depp şi Penelope Cruz, în thrillerul „Day Drinker”...

Citeste mai mult»
Gene Hackman

Proprietatea lui Gene Hackman a fost infestată de...

Citeste mai mult»
ciocolata

Cât de sănătoasă este ciocolata neagră. Iată ce spun...

Citeste mai mult»
Katy Perry

Blue Origin a încheiat cu succes zborul spațial la care...

Citeste mai mult»
Sean „Diddy” Combs

Avocaţii lui Sean „Diddy” Combs vor să cunoască opiniile...

Citeste mai mult»
bebelus

O femeie a născut copilul unui alt cuplu după ce o...

Citeste mai mult»
eric

Eric Dane, actorul din "Euphoria" şi "Grey's Anatomy",...

Citeste mai mult»
Val Kilmer

Cauza oficială a morţii actorului Val Kilmer, starul din...

Citeste mai mult»
Jennifer Lopez

Kazahstanul se așteaptă la încasări de 12 milioane de...

Citeste mai mult»
anjelica

Actrița Anjelica Huston dezvăluie că a trecut printr-o...

Citeste mai mult»
Michelle Obama

Michelle Obama a vorbit într-un podcast despre zvonurile...

Citeste mai mult»
william

Prințul William și-a angajat avocații care au ajutat-o pe...

Citeste mai mult»
vandici

Ilinca Vandici a ales să acorde o nouă șansă iubirii,...

Citeste mai mult»
Regina Camilla

Regina Camilla și-a celebrat aniversarea căsătoriei cu...

Citeste mai mult»
Jennifer Lopez

Jennifer Lopez a inclus România în turneul ei „Up All...

Citeste mai mult»
paul

Paul Schrader, scenaristul filmului "Taxi Driver", acuzat...

Citeste mai mult»
Meghan Markle

Ducesa de Sussex s-a confruntat cu complicații medicale...

Citeste mai mult»

Profilul utilizatorului roman de internet: femeie de 20-24 de ani, cu studii superioare, din capitala

De în Casa & Gradina 3 aug 2010
Profilul utilizatorului roman s-a modificat fata de anul trecut, internetul romanesc fiind dominat de femei, cu varsta cuprinsa intre 20 si 24 ani, ce-si petrec cel mai mult timp in capitala, potrivit rezultatelor campaniei de Studii demografice trafic.ro.

Anul acesta, batalia sexelor este castigata de femei (53%), care au inregistrat aproximativ 6% procente in plus fata de utilizatorii de sex masculin (47%). Astfel, putem spune ca structura pe sexe a utilizatorilor de internet, reflecta structura generala a populatiei (52.6% femei conform INSSE). Din totalul respondentilor, 50% sunt necasatoriti, surclasand-i pe cei care prefera institutia casatoriei sau cei care locuiesc cu partenerul (44%). Restul procentajului se imparte intre cei cu statutul de vaduv(a) si divortat(a).

Caracteristici demografice:

Ca si anul trecut, topul este dominat de varsta de 20 - 24 ani (22%), procentaj urmat de cei cu varstele de 25-29 ani (16%), 30 - 34 ani (14%) si 40 - 49 ani (14%). Majoritatea respondentilor locuiesc in Romania (94%), urmati de cei din Republica Moldova (2%) si din Germania (0,2%). Principalele orase in care internautul roman isi petrece cel mai mult timp sunt Bucuresti (25%) si judetele foarte mari: Iasi (5%), Cluj (5%), Constanta (4%) si Prahova (3%).

In 2010, majoritara este ponderea celor cu studii superioare: absolvent de facultate in proportie de 34% si studii post-universitare 15%. Acest lucru se reflecta in pozitiiile ocupate: 26% sunt manageri de diferite niveluri si 24% studenti.

Venituri:

In ceea ce priveste venitul lunar, 19% dintre respondenti nu au un venit, aproximativ 25% castiga sub 1000 RON si peste 50% au salarii ce depasesc 1000 RON. In contextul declinului economic, 7,5 % dintre respondenti au peste 1000 de euro comparativ cu anul trecut cand 10% aveau aceste castiguri. In cazul venitului familiei, ponderea celor cu venituri de sub 1000 RON este de 20%.

Ca planuri de viitor, o treime dintre respondenti intentioneaza sa-si cumpere masina, in timp ce 44% detin deja un autovehicul. De asemenea, un sfert planuiesc achizitionarea unui apartament, tinand cont ca 8% au deja o casa de vacanta.

IT&Internet:

Utilizatorul roman prefera in continuare desktopul/PC-ul intr-o proportie de 76%, procentaj dublu comparativ cu utilizatorii de laptop (44%). Telefoanele mobile sunt utilizate de 13% si smartphone-urile de o patrime dintre acestia (4%).

In ceea ce priveste obiceiurile de consum ale internetului, utilizatorul roman intra cel putin o data pe internet (90%), de cele mai multe ori de acasa (90%) ori de la serviciu (34%). Cand navigheaza pe internet, atentia reprezentantilor de ambele sexe se indreapta in proportie de 72% catre ziare/ reviste online, 53% catre comunitati cum ar fi Hi5, LinkedIn sau Facebook, site-uri cu locuri de munca 43% si site-uri auto 31%.

Social:

In offline, utilizatorul roman este interesat de domenii ca: medicina, sanatate, alimentatie (46%); urmate de evenimente/ stiri despre Romania (45%); familie si viata de cuplu (37%), turism, calatorii (40%) si teste, jocuri, cuvinte incrucisate (32%). "Putem, astfel, corela cresterea interesului fata de retelele sociale care promoveaza jocuri online prin afinitatea fata de acest ultim domeniu", a afirmat Mirel Palada, directorul institutului CCSB.

In timpul liber, majoritatea prefera activitatile din cadrul locuintei: 70% navigheaza pe Internet, iar 60% se uita la televizor, in detrimentul petrecerii timpului cu familia lor (59%) si a iesirii cu prietenii (54%). Cand aleg televizorul, prefera sa se uite la stiri (72%), filme (70%), si emisiuni de divertisment (44%).

"Este vorba de un subgrup bine definit: tinerii, aflati in perioada de viata de dinainte de intemeierea familiei, perioada in care s-au desprins de familia parintilor si nu si-au intemeiat inca familia proprie. Se afla practic intr-un stadiu de viata in care-si petrec timpul mai degraba singuri.", a adaugat Mirel Palada, Director Executiv, CCSB.

Comportament de consum:

Fata de anul trecut, topul preferintelor din consumul offline s-a modificat: cafeaua macinata nu se mai afla in topul preferintelor, fiind inlocuita de laptele dulce (43%) si de iaurtul simplu (40%). In continuare, un procent important din respondenti consuma tablete de ciocolata (39%), bauturi racoritoare acidulate (39%) si neacidulate - suc, nectar, juice - (37 %). In randul consumului de bauturi alcoolice, berea si vinul sunt preferate in proportie de 46%, respectiv 38%.

In ceea ce priveste achizitiile offline, utilizatorul de internet prefera produsele la reducere, informandu-se inainte de cumpararea lor si fiind putin influentat de reclamele TV. Ca factor decisiv in achizitie s-a identificat marca produsului, urmata de tara de origine, pret, dar si oferta din magazin.

Studiul a fost derulat in perioada 25 mai - 20 iunie, pe 2058 de site-uri din Romania, pe un esantion reprezentativ de 42.000 de respondenti.

Tag-uri: , , , , ,
Ti-a placut acest articol? Urmareste-ne si pe FACEBOOK

Adaugă un comentariu 0

Intră în contul tău sau înregistrează-te pentru a posta un comentariu.

Alte articole din Casa & Gradina
Cele mai citite
Azi
Săptămânal
Lunar

Newsletter

Cele mai comentate
Felicitari pentru femei deosebite
-3°
Bucuresti
-2°
Bucuresti-zona centrala
-5°
Bucuresti-zona periferica
-4°
Alba Iulia
-3°
Alexandria
10°
-2°
Arad
-3°
Bacau
-2°
Baia Mare
-5°
Bistrita
-2°
Botosani
-3°
Braila
-5°
Brasov
-2°
Buzau
-3°
Calarasi
-4°
Cluj-Napoca
Constanta
-4°
Craiova
-5°
Deva
-3°
Drobeta-Turnu Severin
-4°
Focsani
-2°
Galati
-3°
Giurgiu
-2°
Iasi
-8°
Miercurea Ciuc
10°
-2°
Oradea
-3°
Piatra Neamt
-2°
Pitesti
-4°
Ploiesti
12°
-3°
Resita
-3°
Rimnicu Vilcea
-2°
Satu Mare
-6°
Sf. Gheorghe
-6°
Sibiu
-4°
Slatina
-4°
Slobozia
-4°
Suceava
10°
-2°
Timisoara
-4°
Tirgoviste
-6°
Tirgu Jiu
-4°
Tirgu Mures
-1°
Tulcea
-3°
Vaslui
-3°
Zalau
28 apr