Cand vrei sa promovezi un produs pe piata de frumusete, alegi o campanie publicitara menita sa fie retinuta dupa prima vizionare, inteleasa si sa te atraga sa cumperi acel produs care iti promite ca te vei simti altfel. "Touche" pentru primele doua intentii, insa cat de cumparat va fi acest produs dupa modul de promovare, ramane de vazut.
Ca sa nu mai lungesc misterul, este vorba de o campanie publicitara asiatica ce promoveaza pastila de albire a pielii – Imedden. Campania pune in prim plan o femeie de origine asiatica, cu o piele foarte alba, iar textul de impact este “Secretul frumusetii mele? Inghit.”
Ce o transforma intr-o publicitate ofensatoare? Pai sa vedem:
1. Natura in sine a produselor de albire a pielii ii ofera un caracter ofensator.
2. Creeaza o aluzie la sex oral pentru a vinde un produs, devenind sexista.
In plina recesiune, exista o mare criza si in idei, dupa cum se vede.