Autoritatea pentru Standarde in Publicitate (ASA) a luat masuri pentru a interzice o reclama in care imaginea actritei Rachel Weisz este radical modificata, retusarea in Photoshop fiind vizibila cu ochiul liber.
Desi scopul reclamei este sa promoveze efectele reparatoare ale unei creme din gama L'Oreal, dovedind celor care urmaresc spotul publicitar ca rezultatul utilizarii acesteia este o piele mai ferma, cei de la ASA au sanctionat retusarea imaginii unei vedete pentru a convinge publicul sa foloseasca produsul.
"Consideram ca imaginea a fost modificata in asa fel incat pielea sa para uniforma, retusand orice urma de imperfectiune. Am ajuns la concluzia ca imaginea din spotul publicitar induce publicul in eroare, exagerand in ceea ce priveste performanta respectivului produs."
Ghid de frumusete pentru un par de reclama - 6 hairstylisti recomanda
Andrej Pejic, intr-o reclama pentru femei: Sutienul care ii ofera cel mai atragator decolteu unui barbat
Video! David Beckham, intr-o reclama de trei milioane de dolari