"Produsul de 30 ml, care costa in jur de 20 de lire, este creat din polimeri, umple ridurile, creand un look mai tanar", sustineau cei de la Estee Lauder. Insa acest produs a fost testat pe tenurile unor femei de maximum 25 de ani. Oricum, cei de la Autoritatea de Advertising din Anglia au observat ca defapt aceste "miracole" se pot crea numai cu ajutorul unor tehnici computerizate si nu doar printr-o aplicare a cremei pe ten.
"Am observat faptul ca reclama incepe cu o declaratie ce duce la dezinformare totala, aceea ca ridurile se vor 'sterge' instantaneu, ceea ce duce la confuzie", a concluzionat un reprezentant al Autoritatii de Advertising.
Se pare ca reprezentantii Estee Lauder nu au putut sa-si sustina nici ipoteza ca produsul s-a testat pe un esantion mare, din care 83% au avut rezultatele declarate in reclama. Mai mult de atat, in fata acestor mari argumente impotriva veridicitatii efectelor cremei, cei de la Autoritatea de Advertising au interzis difuzarea acestei reclame pe piata, cel putin nu in forma actuala.
Asa ca pana la o noua reclama a minunatei creme, in care sa ne fie specificat ca vom vedea la anul rezultatele, vom astepta o noua reclama care va fi pusa la zid pentru "micile" erori de comunicare. Sa fim seriosi, la cat de spectaculoase sunt toate produsele de pe piata, ar fi trebuit sa aratam de 20 de ani si la 70.