"Aici ar trebui să se termine orice discuţie. Matei Dima, Cosmin Nedelcu, Alex Cotet şi toti cei din echipa lor şi-au propus să facă un film de public, să dea o lovitură de box-office, apelând la tot arsenalul de rigoare al genului", a scris pe Facebook cineastul.
"Cine minimizează sau ia în băşcălie efortul de a pune cap la cap un astfel de proiect (nu mai zic de riscurile financiare, banii fiind privaţi) se descalifică din start. Sunt ani de zile de lucru, de căutat formule, de încercat marea cu sarea. Boom-ul ăsta nu a apărut de nicăieri. E foarte bine că avem şi filme comerciale de succes, după cum e de apreciat că filmele româneşti de autor continuă să fie căutate şi vândute pe plan internaţional. România era cam singura ţară din regiune unde filmele autohtone se regăseau rar în clasamentele de final de an şi diversitatea de genuri sau de conţinut era non-existentă", a explicat Tudor Giurgiu, potrivit News.ro.
"Gusturile nu se discută, există telecomandă dacă vreţi să schimbaţi canalul (sau filmul). Platformele de streaming, de la cele mari până la boutique-ul nostru de la TIFF Unlimited, au o ofertă generoasă pentru toate gusturile. Zău că nu văd unde e problema… PS Da, ar fi tare de tot dacă următoarele filme comerciale ar propune poveşti tot mai bine închegate, mizanscene şi filmări mai deştepte care să iasă din zona care funcţionează pe YT. Mai e de lucru, asta e clar".
Filmul "Teambuilding", care a stabilit un record de audienţă în cinematografe şi pe Netflix, a stârnit reacţii pro şi contra din partea internauţilor.
Filmul, regizat de Matei Dima, Cosmin Nedelcu, Alex Coteţ, a generat, de la premieră, venituri de 23,5 milioane de lei şi 999.000 de spectatori, potrivit cinemagia.ro.