Totul a inceput de la tunsoarea pe care a"debutat-o" la inceputul anului. Gata cu carliontii a la
Beyonce, gata cu bobul Victoriei Beckham. Rihanna nu mai era doar o voce de culoar in peisajul muzici pop-r&b. Cu albumul Good Girl Gone Bad a impins atat de mult barierele stilului si a soundului cu acelasi curaj cu care Missy Elliot po facea in urma cu 10 ani si Grace Jones in urma cu 20, dar fara sa-si sacrifice feminitatea in favoarea excentricitatii.
Dar Good Girl Gone Bad, albumul cu numarul trei care a transformat-o din pop-satr in icon e doar o fateta a artistei. Frumoasa din Barbados a decis sa-si puna ascutitul simt estetic si nonconformista-i imagine in slujba caritatii. Mai intai a fost vorba de proiectul Fashion against AIDS, initiat de H&M in februarie 2008, colectie menita sa contribuie la notorietatea virusului HIV, la care au contribuit (cu imaginea lor dar si ca designerii) Timbaland si trupa Good Charlotte. Apoi, a urmat nominalizarea ei ca ambasador al campaniei Cartier Lovecharity Bracelet. Cel ai mare proiect caritabil care ii poarta numel pana in prezent este insa ultima editie a colectiiei de accesorii pe care mastodontica casa Gucci o creeaza anual in sprijinul UNICEF. Aceasta se numeste Tatoo Heart si numara cateva modele de genti care au rupt deja gura targului.
Celelalte item-uri urmeaza sa fie dezvaluite presei in decembrie, luna a cadourilor in care celebra casa de moda va directiona 25% din profitul obtinut in urma vanzarii acestor accesorii catre copii aflati in grija UNICEF.