Mediile principale in care femeile sunt active in online sunt Facebook (26%), LinkedIn (17%), Twitter (14%) si blogurile (14%). Potrivit chestionarului online, 3/4 dintre femei folosesc Facebook-ul pentru a tine legatura cu prietenii, jumatate dintre ele pentru a gasi informatii relevante, iar 1/3 pentru a gasi contacte noi de business. Dintre acestea, 88% isi acceseaza contul de facebook de mai multe ori pe zi.
Sondajul s-a derulat online in perioada 3 – 16 iunie si a fost lansat cu ocazia celei de-a doua editii Women On Web. Chestionarul a avut aproximativ 200 de respondenti, majoritatea cu varste cuprinse intre 25 si 34 de ani. Rezultatele ale sondajului sunt disponibile pe site-ul evenimentului www.womenonweb.ro.
Evenimentul s-a bucurat de prezenta a aproximativ 150 de participanti care au beneficiat de o serie de prezentari inspirationale avand ca subiect central antreprenoriatul si proiectele online. Conferinta a fost transmisa live pe internet cu sprijinul Radio Lynx, fiind urmarita de aproape 5.000 de persoane.
Prima sesiunea i-a avut ca vorbitori pe Sandra Pralong (Civil Society Activist, SandraPralong.eu), Cristina Bazavan (jurnalist), Sanda Nicola (Jurnalist, B1 TV), Cori Gramescu (General Manager, LadyFit Gym) si Costin Cocioaba (Owner, Refresh.ro) care au demonstrat publicului ca pasiunea, dedicarea si perseveranta sunt elemente cheie in reusita oricarui proiect atat profesional cat si personal.
In a doua parte a conferintei, Vlad Stan (Fondator, Business Design Academy), Adina Vasilescu (Publisher la Sanoma Hearst Romania & Sanoma Digital Romania) Andreea Beltic Inankur (Owner, Project Manager, AloMoDa), Ruxandra Meclea (Owner, Breslo.ro), Cristina Mazilu (Owner, Chez Mazilique) si Andreea Retea (Jurnalist & Blogger, Andressa.ro) au prezentat proiecte de succes derulate in online vorbind despre potentialul ridicat al acestei piete si incurajand publicul sa se orienteze catre domeniul repectiv.