In Duminica Floriilor florile au prins radacini!
Campania lansata de Complexul Comercial „Nada Florilor”, care si-a propus sa contribuie la infrumusetarea orasului Falticeni prin implicarea intregii comunitati, s-a incheiat duminica. Ghivecele de flori, returnate de clientii Nada Florilor, au fost plantate cu ajutorul reprezentantilor Primariei Falticeni si ai Scolii nr. 3 “Mihail Sadoveanu”. Printre cei care au plantat flori in Piata “Nada Florilor” s-a aflat si domnul primar Vasile Tofan, ce a sprijinit entuziast campania “O floare de la Nada Florilor cresti, un cos de Paste primesti!” pe toata durata ei. Ploaia nu a reusit sa-i opreasca, astfel ca florile falticenenilor generosi au prins radacini in Duminica Floriilor. Iar pentru ca ploaia inseamna trainicie, belsug si durabilitate, aceasta a pecetluit duminica, 28 martie parteneriatul dintre Nada Florilor si comunitatea orasului Falticeni.
Pentru ca s-au implicat in campania de la “Nada Florilor”, aducand astfel primavara in orasul Falticeni, 100 de falticeneni desemnati prin tragerea la sorti din data de 31 martie vor primi cate un cos cu produsele traditionale pentru masa de Paste. Asadar, tineti-va telefonul deschis – poate veti fi chiar dumneavoastra cel sunat!
A inceput Sapatamana Verde la Timisoara!
Incepand de ieri, 30 martie, compania timisoreana Smithfield Prod a demarat programul „Saptamana Verde”: timp de 7 zile, angajatii vor participa in mod voluntar la o serie de activitati de informare si protectie a mediului constand in lucrari de curatenie si plantari de copaci, care se vor desfasura atat in cadrul companiei cat si la Scoala Generala din localitatea Utvin, unde voluntarii Smithfield Prod vor fi ajutati si de elevi.
In avanpremiera „Saptamanii Verzi”, Smithfield Prod a participat, vineri, la actiunile „Ora Pamantului”, angajatii fiind informati despre program si invitati sa repete gestul de a inchide luminile pentru cateva minute si in locuintele lor.
„Saptamana Verde” a debutat luni cu un program de curatenie de primavara care a avut loc la sediul abatorului Smithfield Prod din Timisoara si la Scoala Generala din Utvin. Actiunile vor continua, marti si miercuri, cand 200 de copaci vor fi plantati de voluntarii Smithfield in curtea abatorului, pentru a crea o perdea verde in jurul companiei.
In cursul zilei de joi, angajatii Smithfield Prod vor fi informati despre programele de CSR ale companiei in ceea ce priveste protectia mediului inconjurator. „Saptamana Verde” a Smithfield Prod se va incheia cu o campanie de informare pentru toti angajatii despre impactul fiecaruia asupra mediului, atat la birou cat si acasa, cat si despre modalitati de reducere a amprentei de carbon.
“Pentru noi, mediul inconjurator si impactul pe care activitatile noastre il pot avea asupra acestuia sunt prioritati majore. Smithfield Prod nu este doar o companie responsabila din punct de vedere ecologic, ci si o colectivitate de oameni foarte dedicati si implicati activ in actiuni de protejare a mediului”, a declarat Morten Jensen, Director General Smithfield Prod.
Smithfield Prod este cel mai mare abator din Romania cu o capacitate de 600 de capete pe ora, fiind situat pe locatia fostului COMTIM, in judetul Timis. Valorile Smithfield Prod sunt siguranta alimentara, responsabilitatea fata de mediul inconjurator, intelegerea specificului local si sprijinul comunitatii locale in care isi desfasoara activitatea, dezvoltarea continua a tehnologiilor folosite si crearea unui mediu de lucru placut angajatilor. Smithfield Prod este o companie certificata ISO 14001:2004 Sistemul de Management al Mediului si ISO 22000: 2005 Sistemul de Management al Sigurantei Alimentare.