Astfel, la nivelul publicului din mediul urban, editia din 6 martie a emisiunii "Romania, te iubesc!", difuzata de Pro Tv in intervalul orar 18:01 – 18:59, a obtinut o medie de nu mai putin de 6,9 puncte de rating si o cota de piata de 15,7 procente, in timp ce Prima Tv, urmatoarea clasata, a inregistrat doar 4,3 puncte de rating si 9,9 procente din cota de piata, iar Antena 1 situandu-se abia pe locul al III-lea.
In minutul de aur, inregistrat la 18:59, la nivelul intregii populatii a Romaniei, emisiunea Romania, te iubesc! a fost urmarita de aproape 2.000.000 de telespectatori si a obtinut, pe publicul din mediul urban, un rating impresionant, de 11,1 puncte si 23,8% cota de piata. In acelasi timp, urmatoarea clasata, Antena 1 obtinea doar 3,5 puncte de rating si 7,5% cota de piata.