In minutul de maxima audienta inregistrat la 22.39, ProTv a atins pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani un varf de audienta de 31,4 puncte de rating si o cota de piata fabuloasa de 75,6 procente. Asta inseamna ca 3 sferturi din publicul comercial din mediul urban care avea televizorul deschis se uita la emisiunea “Romanii au talent” de la ProTv.
Cu procentul de 75,6%, ProTv a inregistrat vineri seara un record absolut al cotei de piata obtinand cel mai mare market-share la nivelul tuturor televiziunilor din Romania, luand in calcul toate tipurile de programe (divertisment, filme, seriale, meciuri, stiri, etc.).
Peste 5 milioane de romani urmareau emisiunea de la ProTv la 22.08, minutul de aur inregistrat la nivelul intregii populatii a Romaniei.
Audienta medie inregistrata de emisiunea “Romanii au talent” difuzata vineri, 11 martie in intervalul 20.30 – 22.54 a fost pe publicul comercial din mediul urban cu virste suprinse intre 18-49 de ani de 23,3 puncte de rating si 54,6% cota de piata, de aprope 6 ori mai mare decat audienta medie inregistrata de Antena 1 care atingea abia 4,7 puncte de rating si 10,9% cota de piata.
Si la nivelul publicului din mediul urban diferenta ramane la fel de zdrobitoare cu ProTv inregistrand 22,2 puncte de rating si o cota de piata de 44,3%, iar Antena 1 doar 5,5 puncte de rating si 11% cota de piata.