• Capacitate (deficitul si productivitea experientei clinice);
• Colaborarea (un pacient cu mai multi doctori, multi furnizori cu multi furnizori si multi pacienti cu multi pacienti);
• Schimbul de informatie (abilitatea participantilor de a partaja si vizualiza informatii medicale vitale);
• Personalizare (interactionarea cu pacientii in feluri care ii fac sa fie participanti mai activi in consultatii);
Incepand cu testele HealthPresence din 2008, pacientii au descris cum sunt atrasi in actul medical de catre experienta video completa si de catre transmiterea in timp real a informatiilor fiziologice. In acelasi timp, medicii raporteaza o administrare mai eficienta a pacientilor folosind HealthPresence.
La fel de important, aceasta permite mai multor membri ai echipei de doctori a unui pacient sa participe simultan in consultari, creand noi feluri de a livra si coordona serviciul medical. Aceasta este o inovatie semnificativa fata de solutiile de telemedicina tipice si chiar fata de examinarile medicale traditionale in persoana. Cu HealthPresence, pot participa in tratarea si planificarea ingrijirii medicale medicii primari si specilistii, terapeutii de reabilitare, membrii familiei si ingrijitorii. Aceste capabilitati noi sunt esentiale pentru ca tehnologiile de informatii si comunicatii sa joace un rol vital in imbunatatirea accesului, a disponibilitatii, calitatii si accesibiliatii serviciilor medicale.