Bobbi Brown, inspirata de "Love Story"
”Cand aveam 13 ani imi doream sa arat ca Cheryl Tiegs: blonda cu ochi albastri, zvelta si supla. Asta insemna perfectiunea in anii '60. Doar ca eu eram departe de a ma incadra in acest tipar iar acest lucru ma facea sa sufar enorm. Pana in ziua in care am vazut Love Story. Ali MacGraw, protagonista, m-a facut sa-mi dau seama ca fiecare femeie poate fi frumoasa in felul ei. De atunci am inceput sa ma vad cu alti ochi nu doar pe mine, ci si pe femeile din jur. Am vrut sa fac ceva pentru a le face sa se simta frumoase, indiferent cine ar fi si cum ar arata. Si asa am ajuns make-up artist".
Prima intalnire pe care Bobbi a avut-o cu fardurile a avut loc in copilarie, cand a descoperit trusa mamei. A fost dragoste la prima vedere, o pasiune care a continuat de-a lungul adolescentei si care a determinat-o sa urmeze prestigiosul Emerson College din Boston, unde si-a obtinut diploma in machiaj de teatru si film. Ce s-a intamplat mai apoi e deja istorie.
Cosmeticele care-i poarta semnatura sunt de mai bine de 15 ani cel mai mare sustinator al ideii de frumusete naturala. Si au fost asa inca din anii '80, luptand impotriva look-ului incarcat, strident caracteristic acelei perioade.
In prezent, linia de cosmetice care ii poarta numele numara tot ce-ti trece prin minte, de la produse de ingrijire a pielii pana la farduri. Iar de cand Bobbi Brown a devenit mamica, chiar si produse de ingrijire pentru bebelusi.
Cele mai celebre sunt insa de departe fondurile de ten, recunoscute ca o baza de machiaj perfecta care datorita tentei galbui, se potrivesc oricarei nuante si tip de ten, pentru un rezultat natural.
Cat despre farduri, rujuri, dermatografe si mascara, ele sunt concepute de asemenea pentru a se potrivi unei game largi de nuante de piele. Pe langa asta, culorile sunt timeless, astfel incat raman in trend timp de 5 pana la 10 sezoane.
Cat despre pensule si aplicatoare, in lumea modei orice make-up artist are o trusa de incredere care sa-i poarte semnatura.
Merita sa incerci:
Lip and Eye Palette - 60$
English Idea Solutions pentru orice problema de make-up
In 1993, inginerul Russell Pfleuge a decis ca e de datoria lui sa puna capat urmelor de ruj pe care nevasta sa de origine britanica le lasa de fiecare data pe buza paharelor din care sorbea vin. S-a inchis in laborator si nu a iesit de acolo pana nu a venit cu o solutie.
Aceasta a fost Lip Last (22.50$), un baton de buze menit sa faca sa reziste chiar si cel mai incapatanat ruj.
Succesul generat de Lip Last a fost atat de rasunator incat Pfleuge a dezvoltat o linie intreaga de produse menite sa rezolve orice problema de make-up. Si totusi, idea de a deschide o afacere, sub numele de “English Ideas” sau, pe scurt, EI, a fost a sotiei lui.
Merita sa incerci:
Fondul de ten legendar care poarta semnatura EI, primul si unicul a carui compozitie nu contine nici apa, nici ulei, dar care lasa pielea sa respire, oferindu-i o baza atata naturala, cat si rezistenta.
Linia de produse dermo-cosmetice ce contin o substanta revolutionara cunoscuta si ca Energy Water, un tip de apa existent numai in interiorul celulelor organismelor vii, a carei structura moleculara se formeaza numai in prezenta anumitor minerale.
Everclear Enzyme Mask - 41$
Smart Moisture Cream - 45$
Emerita - pentru femeile mature
Emerita e o companie producatoare de produse cosmetice dedicate exclusiv femilor mature (40+). A luat fiinta in anii '70 si de atunci a fost detinuta si condusa exclusiv de femei.
Totul a inceput ca o afacere de familie, in 1983 conducerea fiind preluata de catre mezina Sharon MacFarland, care la varsta de nici 23 de ani a reusit sa transforme Emerita intr-o companie nationala de top.
Cat despre targetul femeilor mature, trecute de 40 de ani, aceasta este coordonata principala a brandului, tratata foarte serios. In primii ani de existenta, de altfel, Emerita si-a promovat si distribuit produsele prin intermediul catalogului Transitions For Health, genul de revista informativa pe care o gasesti pe masuta din sala de asteptare, la doctor.
Boom-ul avea insa sa se produca in 1990, cand Emerita si-a lansat legendara crema Pro-Gest, pe baza de progesteron. De atunci, brandul si-a extins gama de produse de ingrijire a pielii concepute astfel incat sa revitalizeze tenul asa cum numai o injectie cu hormoni sexuali ar fi facut-o.
Un lucru in plus de retinut despre cremele care le poarta semnatura e ca nu contin uleiuri minerale, petrol, sulfat de sodiu precum si nicio substanta de natura animala si sunt produse intr-un mediu vegan, orientat spre protejarea Planetei.
Merita sa incerci:
Pro-Gest - 21.99$
Phytoestrogen Cream - 21.99$
Personal Vaginal Moisturizer - 15.99$
Branded J. Collections - pensule ecologice
Degeaba iti ticsesti portfardul cu farduri de calitate daca nu acorzi aceeasi atentie aplicatoarelor. Altfel spus pensule. Mici, mari, pentru pleoape, buze sau pentru obraji, orice make-up artist ti-ar vorbi minute in sir despre cat sunt de importante pentru a obtine un look de nota 10.
Intrebarea este insa: “pot fi de calitate daca sunt confectionate din materiale ecologice si nu din renumitul par de porc?" Ei bine, da!
Ideea ii apartine lui Peggy Hannaman-Jones, make-up artist si hairstylist celebru, cu o experienta de aproape 30 de ani in aceste doua domenii si cu cateva nominalizari in aceasta categorie la premiile Emmy in palmares. Ii pot confirma indemanarea Heather Locklear, Terri Hatcher si Lucy Liu.
Hannaman Jones a infiintat Branded J. Collections in urma cu trei ani, plecand de la convingerea ca pensulele ecologice sunt mai precise si mai igienice decat predecesoarele lor naturale. A ajuns la aceasta concluzie dupa ce a testat nu mai putin de 300 de prototipuri.
In prezent, o trusa de ustensile de make-up ultra-profesionale care ii poarta semnatura numara 16 pensule de diverse forme si dimensiuni, confectionate din fibre de Taklon.
Merita sa incerci:
Setul promotional de patru creioane de buze Lip Shades (Mousse, Russet, Pretty, Spice) - 24$
LBB - Little Black Bag - Special (set de farduri si pensule, in trei game de nuante) - 149.95$
Coola - ingrediente 100% organice
Coola este unul dintre cele mai eco-friendly branduri in materie de produse dermo-cosmetice, fie ca e vorba de hidratare sau de protectie impotriva arsurilor solare.
Un plus pe care Coola il detine fata de toate rivalele aprobate de PETA enumerate mai sus e ca isi prepara produsele numai din ingrediente 100% organice, astfel incat fiecare lotiune de corp sau crema de fata care le poarta semnatura contine fotoprotectori, vitamine si antioxidanti naturali care nu doar ca incetinesc procesul de imbatranire, ci ii asigura pielii tale si un sistem imunitar solid.
Coola isi imparte produsele in trei game majore Face, Totalbody si Sport, fiecare produs fiind disponibil atat in varianta cu parfum, cat si fara. In plus, toate ambalajele sunt gandite astfel incat sa fie usor de reciclat. Inca un motiv sa le incerci.
Merita sa incerci:
Total Body Lotion cu extract de iasomie SPF 30 - 30 $
Sport Body Lody cu extract de mango SPF 45 - 32 $
Face Cream cu extract de castravete SPF 30 - 32 $
Tu ce produse ecologice "miraculoase" ai descoperit afara? Impartaseste-ne pe forum!