McCartney va continua să îl consilieze pe Bernard Arnault, directorul general al LVMH, şi echipa executivă a grupului pe probleme de sustenabilitate, în calitate de Ambasador Global al Sustenabilităţii, potrivit comunicatului.
Designerul, al cărui brand a fost anterior asociat cu rivalul LVMH, Kering, proprietarul Gucci, a surprins lumea modei în 2019, când şi-a mutat brandul de la Kering la LVMH.
Anunţul vine într-un moment dificil pentru industria luxului, care se confruntă cu o scădere a pieţei.
Mărcile mai mici întâmpină dificultăţi mai mari decât cele mari, care se adresează cumpărătorilor mai bogaţi şi mai în vârstă, cu o putere de cumpărare mai mare.
Stella McCartney, fiica legendarului membru Beatles Paul McCartney, şi-a lansat brandul omonim în 2001, în parteneriat cu Gucci Group, care era atunci o divizie a ceea ce este acum Kering.
Kering a ajutat la dezvoltarea brandului pe o perioadă de 17 ani, însă parteneriatul s-a încheiat în martie 2019, când McCartney a răscumpărat participaţia de 50%.