In ceea ce priveste activitatea pe Facebook, cei mai multi dintre useri sunt tineri cu varste intre 16-30 de ani, reprezentand 70% din totalul romanilor care au cont pe aceasta retea sociala. Cu toate acestea, numarul persoanelor de varsta adulta este in continua crestere. E adevarat, nu cu aceeasi intensitate cu care creste numarul userilor de 20 de ani.
Aproape 40.000 de persoane ciripesc zilnic pe Twitter, retea care se afla intr-o crestere continua in Romania. Se observa numarul mare al companiilor si brandurilor care se alatura acestei comunitati. Acestea urmaresc potentialul de marketing si publicitate al retelei.
Motivatia de a urmari un utilizator pe Twitter are la baza cateva criterii: citirea periodica a blogului sau, domeniul in care lucreaza, mai ales daca acesta corespunde cu cel al follower-ului, renumele persoanei in online sau offline.
Surpriza cercetarii este constituita de evolutia site-ului de social networking HI5. Daca acum cativa ani reteaua era foarte populara, se pare ca in ultimele luni vizitele userilor pe aceste site-uri s-au rarit.
Analiza realizata de eResearch Corp a fost realizata la nivelul lunii septembrie si reprezinta o analiza a prezentei utilizatorilor romani in social media.