Andra are deja 27 de ani. De cand am vazut-o prima data, am realizat ca se distinge dintre multi altii. A venit la interviu acum 2 ani de zile pentru un post de Office Manager. Luminoasa si zambitoare de cum a intrat, amabila dar ferma in raspunsuri, iti inspira inca de atunci o evidenta maturitate si istetime.
Mai mult decat prima impresie, dovada responsabilitatii din partea Andrei a fost cu siguranta si experienta anterioara in munca. De 3 ani si jumatate, Andra lucra in aceeasi companie din domeniul turismului, intr-un post de relatii cu publicul. Loialitatea fata de companie s-a vazut si din modul in care ea insasi vorbea despre activitatea pe care o are, despre cum a inteles sa infrunte mai degraba provocarile de acolo, decat sa fuga de fiecare data de ele si sa schimbe locul de munca.
A fost recomandata mai departe pentru postul de Office Manager alaturi de alte 6 candidate. Dupa citirea informatiilor trimise, primul feedback din partea viitorului Manager a fost unul negativ in privinta Andrei. "Celelalte persoane recomandate de voi pentru Office Manager au experienta in industrii similare cu a noastra. Le vom vedea pe acestea in interviu, mai putin persoana care vine din turism". Argumentul era firesc.
Totusi, comparand cele 7 persoane recomandate si luand in considerare mai multe criterii, Andra se detasa ca si un om de valoare. Ar fi avut nevoie de mai mult timp pentru a invata detaliile de natura tehnica din domeniul de activitate al noii companii. Cu toate acestea, am simtit ca are un foarte bun potential, in care merita investit. Atitudinea si motivatia ei o recomandau in orice caz printre primele variante de colaborare pe termen lung. Asa ca am insistat. I-a fost acordata initial o jumatate de ora intr-un interviu, in urma careia decizia Managerului a fost clara: "Andra ne-a placut cel mai mult! Este persoana cea mai potrivita pentru acest post!"
De atunci, in acesti doi ani care au trecut, Andra a muncit din greu. Nu este simplu sa fii Office Manager intr-o companie multinationala care abia si-a deschis biroul in Romania! Iti trebuie multa auto-disciplina, motivatie pentru performanta, flexibilitate, diplomatie si multa responsabilitate.
S-a implicat in multe alte activitati decat cele mentionate in fisa postului. A acordat suport pentru vanzari, a facut cercetari, a invatat lucruri de baza din multe domenii de activitate. Anul acesta compania deja a crescut. Meritele ii revin si ei fara indoiala si toti colegii recunosc acest lucru. Intr-o intalnire foarte recenta cu Managerul sau, acesta mi-a spus: "Andra este cel mai bun om pe care il avem in companie!"
Eforturile sale ii aduc acum o mare bucurie: va fi de acum responsabila de activitatile de marketing de care se ocupa deja dinainte. Curiozitatea de a afla si intelege mai mult, ambitia de a vedea rezultatele si lucrul in echipa o vor duce cu siguranta si de acum incolo mult mai departe! Tot respectul pentru ea, este o mandrie sa o fi cunoscut!
Ioana Moholea
Project Manager
Perspective Group
Tel: (+40) 21 2119322
www.perspectivegroup.ro