Noul studiu Sony Europe dezvaluie:
6 din 10 copii din Europa considera ca mesajele contradictorii despre mediu ii aduc intr-o stare confuza, simtindu-se neajutorati si apatici in privinta protejarii mediului
Un sfert dintre copiii europeni nu stiu cum se pot implica in solutionarea problemelor de mediu si nu isi dau seama de diferentele pe care le pot face prin implicarea lor
Adolescentii europeni considera ca marile companii si guverne sunt responsabile pentru solutionarea problemelor de mediu
Sony Europe a comandat un studiu independent ce a chestionat 5.000 de adolescenti cu varstele cuprinse intre 11 si 16 ani din Marea Britanie, Germania, Franta, Italia si Spania, in iulie 2009, pentru a intelege mai profund atitudinea tinerilor fata de mediu. S-a incercat sa afle ce anume ii motiveaza si ii mobilizeaza pe tineri sa protejeze planeta, ca parte a programului de masuri luate de companie pentru a conserva mediul “Pentru generatia urmatoare”
Comentand rezultatele sondajului, Achim Steiner, director executiv al Programului de Protejare a Mediului apartinand Natiunilor Unite, a declarat: “Tinerii sunt adesea interesati, dar si sceptici si pesimisti in privinta scopului actiunilor concrete luate pentru rezolvarea provocarilor pentru protejarea mediului pe care le intalnim.
Mesajele pe care trebuie sa le receptioneze tinerii nu sunt numai cele referitoare la amenintari si probleme; mesajul cel mai important este ca exista nenumarate solutii la problemele unei lumi de sase miliarde de oameni, cu care putem impartasi nu doar increderea in viitor, ci si exprimarea curajului de a crede ca impreuna putem face diferenta".