Revista Billboard anunţă că, potrivit estimărilor iniţiale, vânzările aferente întregului catalog muzical al starului canadian au crescut cu 385% după show-ul spectaculos susţinut de acesta la gala Super Bowl.
Cântecele care au beneficiat de cea mai mare creştere a vânzărilor sunt chiar piesele interpretate de The Weeknd în cadrul acelui show.
Single-ul "Blinding Lights" a beneficiat de o creştere cu 29% a vânzărilor pe 7 februarie, însă nu este singura piesă din repertoriul starului canadian care a beneficiat de descărcări masive de pe internet după Super Bowl 2021. Balada "Earned It", inclusă pe coloana sonoră a filmului "Fifty Shades of Grey", a înregistrat o creştere a vânzărilor de 1.240%.
În anii recenţi, presa de specialitate a raportat că artiştii invitaţi să cânte la Super Bowl nu sunt plătiţi pentru show-urile pe care le susţin în pauza finalei campionatului de fotbal american, dar ei obţin totuşi venituri importante prin alte căi, de obicei prin creşterea de popularitate - care le aduce o creştere a vânzărilor de discuri şi un public mai numeros la concertele viitoare -, dar şi din sponsorizări, potrivit Agerpres.
Totodată, OnlineGambling.com a utilizat platforma Soundcharts.com pentru a monitoriza numărul de admiratori ai cântăreţului The Weeknd pe toate conturile şi paginile sale de pe reţelele de socializare şi a constat o creştere totală de 428.000 de fani ai artistului în ultimele şapte zile.