Biserica catolica Arhiepiscopia Tinerilor
Acest logo a fost dezvoltat in 1973 si a trebuit sa exprime faptul ca, in timp, perceptia oamenilor asupra lucrurilor se poate schimba. Astfel, este normal ca tinerii sa aiba alte conceptii .
O Farmacie din Kudawara
Un logo care nu prea mai are nevoie de niciun fel de explicatie. Totusi, este interesant de mentionat succesul pe care l-a avut in lumea intreaga. Astfel, datorita imaginii, farmacia din Kudawara a devenit foarte cunoscuta.
KidsExchange
Probabil ca un spatiu intre cele doua cuvinte din titulatura firmei ar fi putut scapa compania de situatia penibila in care s-a aflat.
Mega Filme (Mega Flicks)
Multi clienti s-au gandit de doua ori inainte de a intra in magazin. Morala: “Atentie la fontul pe care il folosesti. S-ar putea sa regreti !”
Centrul de pediatrie Arlinghton
Acest centru este un exemplu clasic de logo nereusit . Degeaba sunt angajati cei mai buni specialisti in domeniu. Clientii vor avea mereu indoieli din cauza imaginii pe care acesta o creeaza.
Institutul de Studii Orientale
Logo-ul Institutului trebuia sa fie un soare care rasare din spatele unui turn galben. Din pacate, insa, rezultatele au fost tragice.
Clinica Dentara
Nu se poate poate vorbi neaparat de o greseala de creatie, ci mai degraba o greseala de…perceptie.
Service de Calculatoare
Un logo acceptabil, dar, cum nimic nu este perfect, nici mouse-ul nu putea sa lipseasca.
Poate ca aceste exemple de logo-uri sunt cat se poate de amuzante. Totusi, de aici trebuie retinut faptul ca, un astfel de desen poate distruge reputatia unei companii, oricat de competitiva ar fi. Tocmai de aceea este important ca, inante de lansarea unui logo, sa se tina cont, in primul rand, si de alte puncte de vedere.