In primul rand, ar trebui sa stii ca orice birou pentru a fi cochet, trebuie sa fie curat si aranjat. Chiar daca nu ai multe lucrusoare pe el, tot trebuie sa fie ordonat si sa aiba un echilibru. De asemenea, incearca sa iti asortezi obiectele de decor. Biroul tau este gri, atunci incearca sa alegi accesorii portocalii sau rosii. Biroul tau este negru, atunci alb va fi ideal si viceversa.
Accesoriile de birou sunt la fel ca si accesoriile pe care ti le asortezi tie, nu uita, biroul tau de lucru este doar o extensie a ceea ce esti tu. Asa ca incearca sa il faci cat mai personal pentru a te simti comod si placut la lucru, astfel faci o treaba buna si nu vii cu dezinteres in fiecare zi la serviciu.
Ai doua optiuni pentru a folosi tavitele pentru documente: daca biroul tau este mare atunci le poti plasa intr-un colt, ca sa nu te incurce, dar daca nu ai foarte mult spatiu, atunci le poti plasa pe dulapior sau chiar pe jos si sa faci din ele un mic semi-dulapior cu documente.
De asemenea, mai ai nevoie de un suport pentru dosare. Trebuie sa folosesti saptamana aceasta 5 dosare in mod special, iar locul unde depozitezi tu dosarele nu este aproape, mai bine folosesti acest suport in care iti poti compartimenta dosarele. Iar aici ai mai multe tipuri de astfel de suporturi.
Si pentru ca esti o femeie moderna, vrei sa tii pasul cu tehnologia. Un mouse cochet, special creat pentru doamne iti va fi de ajutor. Acesta poate fi unul dintre cele clasice, dar cred ca tinzi spre unul mai usor de manuit, fara cablu, un mouse optic. La fel este si cu tastatura, nu poti avea doar jumatate dintr-o pereche, trebuie sa ai setul intreg. Asa ca o astfel de tastatura te va scoate din "anonimatul tehnologic".
Mai ai nevoie si de un suport pentru pixuri si creioane, iar asta poate fi destul de complicat. Ai putea folosi un suport care sa aiba incorporat un calendar, de exemplu, ceea ce te-ar scuti de achizitionarea si cautarea locului perfect pentru un obiect in plus, calendarul. Sau ai putea gasi un suport care sa vina cu un mic un ceas digital care sa te informeze si de temperatura de afara. Iar, in ultima instanta, ai putea folosi un suport simplu, Zen, care sa iasa in evidenta prin design.
Pentru ca vrei sa iti notezi intotdeauna anumite idei sau pentru ca ai vrea sa nu uiti anumite informatii pe care le primesti, ai nevoie de cubul cu hartii sau de notes-uri adezive. Oricare dintre aceste doua variante sunt foarte utile pentru o persoana care lucreaza cu multa informatie.
Iar daca nu ai loc in birou sau nu doresti sa iti plasezi in nicio parte a biroului un dulap, atunci poti foarte usor sa inlocuiesti acest obiect de mobilier cu un set de cosuri. Dar nu orice fel de cosuri. Poti folosi un set de 12 cosuri pe care sa le supraetajezi, 3 coloane, 4 randuri. Simplu, practic si cochet.
Dar ce se intampla cand lucrezi pana tarziu? Toata lumea pleaca din birou si tu ramai... pe intuneric? O lampa de birou este exact de ce ai nevoie. Ceva frumos si delicat, pentru un birou elegant. O lampa alba va emite intotdeauna lumina alba, cea care nu te incurca niciodata, asa ca, pentru zilele cand lucrezi in plus, aceasta cred ca este cea mai potrivita.
Si pentru ca trebuie sa ii dai un pic de viata biroului, alege-ti o vaza frumoasa, mica si simpla, care sa nu fure din decor, dar care sa impresioneze prin simpla prezenta. Poate fi alba, transparenta sau de aceeasi culoare cu biroul. Poate vei primi si flori, cand vor vedea colegii ca ai o vaza unde sa le pui. Nu te sfii, aseaz-o la vedere si pune 3 flori colorate acolo. Si sa nu uiti de cana. Nu poate fi nimic mai personal decat cana de cafea atunci cand iesi cu colegele intr-o scurta pauza. Alege-ti una deosebita.
Citeste si:
10 metode pentru a fi mai vesela la birou
Criza de nervi la serviciu? Propriul tau birou o alina!
Cum sa ai cel mai "fancy" birou mobil
Accesorii chic pentru biroul tau
10 trucuri Feng Shui pentru biroul tau