Exista multe locatii posibile pentru un eveniment informal pentru partenerii de afaceri. Orasul este plin de locuri care, la prima vedere, s-ar preta organizarii unui eveniment. Dar exista mai multe criterii cu ajutorul carora se aleg aceste locatii, iar noi le vom descoperi, pe rand, din descrierile Dianei Cotoros de la Prime Road Media.
"In primul si in primul rand, locatia este aleasa in functie de specificul evenimentului, de marimea acestuia, de buget si de pozitionare. Pe langa toate aceste criterii, care tin de client, intervine si experienta organizatorului de evenimente, care stie ce inseamna sa desfasori un eveniment in fiecare din acele locatii", spune ea.
Cu aceste prime criterii deja stabilite, am realizat impreuna cu Diana un top al locatilor potrivite pentru petrecerile business:
J. W. Marriott Bucharest Grand Hotel - e inca The Place?
"Ai la indemana sali incapatoare potrivite pentru orice eveniment si, cel mai important, oamenii de acolo lucreaza rapid si stiu ce inseamna un deadline. Din acest punct de vedere, poti fi sigur ca nu vei avea niciun fel de problema", ne explica organizatorul de evenimente.
A fost o perioada buna de timp dupa lansare "The Place" pentru evenimente de afaceri. Il ajutau doua lucruri: spatiul amenajat intr-un stil elegant si modern si serviciile, atat de flexibile, incat poti avea aici un eveniment atat pentru cateva zeci cat si pentru cateva sute de persoane.
Athenee Palace Hilton - istorie si rafinament
Pe locul doi in top se afla Hotelul Athenee Palace Hilton din Bucuresti. Acesta poate gazdui mai putini invitati decat hotelul care se afla pe locul 1, Marriott, dar compenseaza prin stilul si locatia sa. O jumatate de punct (cu indulgenta) pierde pentru parcare - in ore de varf este aproape imposibil sa gasesti un loc. Terasa de la etajul 1 este interesanta pentru evenimentele care au loc cand vremea este mai prietenoasa decat acum.
Cea de-a treia optiune este Palatul Regal, o locatie spectaculoasa. Inaugurat ca secţie a Muzeului Naţional de Artă al României în toamna anului 1995, Auditoriumul beneficiază de echipamente de înaltă performanţă, furnizate de mari producători ca Philips, Sony, Ernemann, precum şi de un pian de concert Yamaha. Toate acestea fac posibilă organizarea unei game variate de manifestări, concerte, vizionări de filme, simpozioane, conferinţe internaţionale.
Aceasta locatie poate primi 450 de invitati si dispune de o scena de 75 de metri patrati.
"Chiar daca nu sunt o mare fana a locatiilor de stat, unele sunt superbe: Palatul Regal, Ateneul, unele sali de la Palatul Parlamentului. Dar birocratia care le inconjoara iti distruge cheful de munca si iti saboteaza evenimentul. Exista si multe alte cereri de locatii din partea clientilor. Ei pot cere si cafenele, restaurante, sali si cladiri atipice - cladiri vechi, palate, hali, teatre. E foarte important scopul si profilul evenimentului", precizeaza Diana.
Radisson SAS Hotel - noul venit in top
"The new kid in town" pentru evenimente business, Radisson SAS Hotel aduna in ultima vreme o parte importanta din crema evenimentelor business. De altfel, DailyBusiness.ro relata acum cateva saptamani ca, potrivit reprezentantilor Rezidor, grupul care manageriaza unitatea, aceasta va ajunge la break-even (punctul in care veniturile egaleaza pentru prima oara costurile) in 2009, ceea ce reprezinta un timp record pentru o investitie de 70 mil. euro.