Iata cum sa iti organizezi timpul astfel incat sa simti ca te poti ocupa si de pasiunile sau prietenii tai, fara sa simti ca nu-ti mai vezi capul de treaba.
1. Imi face placere?
Inainte sa accepti o invitatie intreaba-te daca iti face, intr-adevar, placere sa participi la un anumit eveniment sau sa iesi in oras cu persoana respectiva. Daca nu esti sigura, spune ca te mai gandesti. Daca nu esti deloc intereseaza, refuza politicos.
2. Invata sa prioritizezi
Daca ai de ales, respira, opreste-te pentru cateva momente si apoi lasa-ti intuitia sa decida. Ai 24 de ore intr-o zi si e indicat sa iti dai seama care este cea mai potrivita modalitate de a le imparti.
3. Foloseste momentele de “plictiseala”
Inainte de a intra pe Facebook, gandeste-te ce activitate iti doresti intotdeauna sa faci si nu ai niciodata timp pentru ea? Ai putea folosi cu siguranta timpul pierdut in fata monitorului intr-un mod mult mai util.
4. Bucura-te de momentele “moarte”
Nu te enerva cand metroul stationeaza sau cand astept la coada la un ghiseu, ci bucura-te de timpul “pierdut”, meditand asupra unor chestiuni care te macina. Ideile cele mai bune vin atunci cand esti relaxata.
5. Nu-ti reorganiza programul!
Poti avea o oarecare flexibilitate, insa prioritatile sunt prioritati si nu este indicat sa te dai peste cap doar pentru a include toate evenimentele care apar din senin in programul tau deja stabilit. Este problema celor care se trezesc pe ultima suta de metri si nu a ta. Un om serios te va anunta din timp, fiindca intelege conceptul de organizare.
Citeste si:
Colegii te considera enervanta? Fa acest test si vei afla!
Secretul fericirii: o minte mereu ocupata
rea ocupata pentru dragoste - Ai plati 25.000 de dolari pentru partenerul perfect?