De la stabilirea unor categorii care te ajuta sa iti pui lucrurile in ordine si pana la curatenia de pe hard disk-ul calculatorului, astazi iti oferim cateva trucuri eficiente care te vor ajuta sa lucrezi mai bine de acasa.
1. Pune lucrurile pe categorii. Ajuta-ti biroul de acasa sa "respire" putin aer proaspat si pune lucrurile pe categorii, cum ar fi: munca, timp liber (reviste, retete, brosuri, etc.), comisioane (corespondenta, facturi, etc.) si lucruri extra (jucarii, accesorii DIY, bricolaj, etc.)
2. Foloseste accesorii de organizare si compartimentare. E momentul sa faci in sertarele biroului tau o curatenie de vara, organizandu-le rand pe rand. De la agrafe de hartie si foarfece, pana la CD-uri si dosare, daca strecori in fiecare sertar de la birou un organizator sau o cutie - aceste tipuri de accesorii te vor ajuta sa iti sortezi mai bine lucrurile marunte.
3. Arunca documentele inutile. Trebuie sa iti faci o promisiune: sa scoti si sa sortezi continul dulapului si sertarelor din biroul tau de acasa in fiecare vara. Arunca hartiile depasite si documentele inutile, dar pastreaza facturile si orice alte acte de care mai ai nevoie in anul respectiv.
4. Curatenie pe hard disk. Atunci cand faci curatenia la nivelul biroului tau de acasa, aminteste-ti sa stergi fisierele vechi de pe calculatorul tau. Odata ce elementele sunt copiate electronic si le-ai facut un back up, treci prin folderele de pe hard disk si sterge fisierele invechite sau inutile pentru a elibera spatiul si pentru a spori viteza computerului. Sursa.
Citeste si: Stapaneste rutina de spalare a rufelor
Ce trebuie sa stii despre plosnite si cum le identifici
5 stiluri de decorat care revin in forta
7 idei salvatoare pentru orice casa mica
Ghidul renovarii bucatariei: tot ce trebuie sa stii
Cum sa supravietuiesti primului an in care traiesti pe cont propriu