O agentie de publicitate din Lituania a creat aceasta noutate in materie de recipiente de vin; pachetul care atrage atentia tuturor clientilor a fost realizat pentru Beaujolais Nouveau, un lod de vinuri rosii noi, produse anual de specialistii din regiunea Beaujolais din Franta.
Premisa designului galetii de vopsea este aceea ca vinul face mai mult decat sa te "intoxice". Vinul, la fel ca si vopseaua, coloreaza buzele si dintii consumatorului. Pornind de la comparatia dintre o vopsea si un vin, agentia de publicitate a creat acest ambalaj inedit.
Partea din spate a galetii de vopsea contine instructiuni cu privire la numarul de pahare pe care sa il consumi pentru a obtine culoarea dorita (pe dinti si pe buze).
In fiecare an, pentru prima degustare a vinului Beaujolais Nouveau, agentia de publicitate lituaniana creeaza ambalaje de vin in editie limitata. Este felul agentiei de a le spune clientilor sai si pietei, in general, ca se reinventeaza in mod constant si cauta o perspectiva noua pentru a promova vinul. Asa ca anul acesta, oamenii din publicitate au incercat sa reimagineze functia pe care o are vinul. Iar rezultatul vorbeste de la sine, prin comparatia cu galeata de vopsea.
Surse: neatorama.com, packagingoftheworld.com.
Citeste si: Cel mai bun cadou personal posibil - tu!
Femeia in perioada Razboiului Rece: sotie si mama de "cariera"
Cele mai bune lucruri din viata ta vin ambalate in... celofan
"Femeie, anxietatea ta se vede" - Ce mesaj ascunde aceasta reclama
Femeia ca obiect publicitar - Cum se facea reclama in secolul 19
Ea este femeia care s-a reinventat ca BARBAT - Ghicesti cum?