Danseaza. Este una dintre modalitatile cele mai placute prin care iti poti exprima bucuria interioara, un important factor al starii de bine. Dar nu dansam cu totii la fel - pana la urma suntem diferiti.
In cadrul campaniei dedicate dansului, “Indrazneste sa te simti bine”, Activia si Shakira vor sa te ajute sa iti descoperi personalitatea de dansatoare pentru a intelege mai bine de ce te misti intr-un anume fel cand te simti bine. De aceea, superstarul columbian si Activia te provoaca la un scurt concurs, de tip chestionar, pe tema „Tu cum dansezi cand te simti bine?”, care te va ajuta sa afli ce spun miscarile tale despre tine http://www.activia.ro/quiz.
Esti „ Party Starter” sau iti place sa dansezi lent si senzual? Sau poate iti place ca toti cei din jur sa te admire ca pe o diva? Sau poate esti mai degraba “Private Dancer” ? Indiferent de profilul tau, modul in care dansezi cand te simti bine in interior spune multe despre personalitatea ta.
Chestionarul si cele 4 personalitati distincte de dansatori au fost realizate de doctorul Nick Southgate, expert in psihologia comportamentala, pe baza catorva criterii simple: daca esti introverta sau extroverta, daca iti place sa iti exprimi emotiile in public sau daca ai tendinta sa impartasesti opinii si sentimente cu cei din jurul tau.
Fie ca iti place sa dansezi singura sau impreuna cu altii, in public sau acasa, nu poti nega faptul ca sanatatea ta digestiva joaca un rol important in abilitatea si dorinta ta de a te misca in voie. Burticile sanatoase si fericite sunt esentiale pentru miscari pline de energie. Este asadar important sa te simti bine in interior pentru a te putea misca in voie. Aceasta este si misiunea Activia - ca toate femeile sa se bucure la maximum de starea de bine.
Concursul „Tu cum dansezi cand te simti bine?"- se va desfasura in perioada 5 mai – 5 iulie 2014 pe site-ul http://www.activia.ro/quiz. La sfarsitul campaniei, dintre cei care vor completa chestionarul online vor fi extrasi, prin tragere la sorti, 10 castigatori care vor primi iaurturi Activia pentru o luna de zile, pentru a se bucura de o stare de bine cat mai mult timp.
Shakira declara: “Cred ca a avea grija de sanatate este secretul unei stari permanente de bine, iar dansul este una dintre modalitatile de a transmite si a exprima starea de bine interioara si modul in care aceasta este perceputa din exterior.”
Danseaza si indrazneste sa te simti bine!
Despre SHAKIRA
De-a lungul carierei sale, cantareata si compozitoarea columbiana Shakira a vandut peste 60 de milioane de discuri in intreaga lume si a castigat numeroase premii, inclusiv doua premii Grammy, opt Latin Grammy, patru premii World Music Awards, trei premii American Music, cinci Billboard Music Awards ?i multe altele. Ea este singurul artist din America de Sud care a avut o melodie pe locul I in topurile din SUA si patru din cele 20 cele mai bine vandute hit-uri din ultimul deceniu. La varsta de 18 ani, ea a infiin?at Fundatia Pies Descalzos (Barefoot) care ofera in prezent educatie si hrana pentru peste sase mii de copii saraci din Columbia si care si-a extins activitatea si in alte tari, prin proiectele recent lansate in Haiti si Africa de Sud.
In octombrie 2011, Shakira a fost numita, de catre presedintele Obama, membru al Comisiei Consultative prezidentiale privind excelenta educativa pentru hispanici. Shakira a fost antrenor in cel de-al 4-lea sezon al emisiunii "The Voice", cea mai vizionata competitie muzicala de la NBC prin care se cauta cea mai buna voce a natiunii. Ea va reveni in spectacol in sezonul 6.
Despre Activia
Prezent in peste 70 de tari de pe toate cele 5 continente, Activia este cel mai mare brand de produse lactate proaspete, lansat de Danone in 1987. Activia contine un amestec unic de bacterii selectate de expertii Danone, inclusiv Bifidus Actiregularis (mai mult de 4 miliarde de bacterii Bifidus Actiregularis se gasesc intr-o portie de 125 g). Produsele lactate fermentate Activia au la baza peste 20 de ani de cercetare si expertiza. Numeroasele studii clinice au demonstrat in mod repetat ca bacteriile Bifidus Actiregularis reusesc sa traverseze sistemul digestiv si ajung vii in flora intestinala, in cantitati mari.
Danone si Activia in Romania
DANONE Romania este lider de piata in categoria produselor lactate proaspete, inregistrand in anul 2012 o cifra de afaceri de 506 milioane lei. Compania are in portofoliu peste 80 de referinte de produs, produse in majoritate in fabrica din Bucure?ti, cu lapte proaspat colectat de la fermierii romani. Brandurile cu cel mai mare succes in Romania sunt Danone Natural, Activia, Danonino, Actimel, Traditii si OIKOS.
Fabrica Danone din Bucuresti a produs primele iaurturi locale in 1999, iar in prezent aproximativ 1 din 2 iaurturi consumate in Romania poarta marca Danone.
Potrivit raportului Best Buy Award pentru Romania, editia 2013/2014, realizat de ICERTIAS, Activia este iaurtul care ofera cel mai bun raport calitate/pret pe segmentul de probiotice de pe piata romaneasca.
Activia a fost lansat pe piata romaneasca in anul 2001, portofoliul marcii cuprinzand acum 28 de sortimente de iaurturi cu Bifidus Actiregularis. Iaurtul Activia, produs in fabrica din Bucuresti, se exporta cu succes si in alte 6 tari din Europa de Sud Est.