Ca un contra-punct la criza sub care a debutat 2009, campania Avon, "Cum arata maine pentru tine", sta sub semnul optimismului. In cadrul acesteia se pregateste relansarea gamei Avon Solutions, care, din luna aprilie, isi va schimba schimba conceptul in "Solutii practice adaptate nevoilor pielii tale si ingrijirii specifice pe timpul zilei si pe timpul noptii". Vor fi reunite sub acelasi ambalaj 2 produse: varianta pentru zi si cea pentru seara. Inteligenta economie de spatiu, nu?
Statisticile realizate in anul 2008 arata ca 63% din femei folosesc produse de ingrijire a tenului in fiecare zi, 5 din 10 femei folosesc zilnic un demachiant si 3 din 10 utilizeaza zilnic o crema de fata. Fata de 2007 a crescut gradul de folosire a produselor de ingrijire a pielii: masti, creme de ochi, demachiant, produse anti-imbatranire a tenului. Indiferent de tipul de produs de ingrijire pe care il folosim, acesta trebuie sa aiba rezultate. Azi nici nu a fost nevoie sa aplicam vreunul: chipul s-a destins si a devenit mai luminos, doar urmarindu-i live pe Mihai Petre si Elwira Duda.