Cand vine vorba de vacante, exista si anumite riscuri, iar agentiile s-ar putea sa nu te scape de ele, ca de exemplu, de la situatii in care ajungi la hotel si ti se spune ca nu ai nici o rezervare pe numele tau, la cele in care realizezi ca una ai platit si alta ti se da sau cazuri in care afli ca nu mai pleci fix cand terminai de facut bagajul.
Traian Badulescu, director general al Travel Advisor Media, spune ca exista trei categorii de "tepe":
1. Inselaciune - Vorbim de cazul agentiilor care practica tarife extrem de atractive, emit vouchere false sau neacoperite, turistii platesc, dupa care agentia dispare.
2. Tipul bad management - Agentii care nu gestioneaza bine rulajul, iar banii clientului nu ajung la hotel sau la touroperatorul partener din tara de destinatie.
"Ori agentii care s-au trezit in incapacitate de plata ori insolventa. Iar turistul a fost nevoit sa scoata banii din buzunar, cu promisiunea recuperarii banilor sau, in cel mai fericit caz, pentru el a platit agentia revanzatoare, care a luat si ea 'teapa' de la agentia touroperatoare, care, la randul ei, nu se stie de ce nu a platit la timp la destinatie", a explicat Badulescu.
3. Servicii neadecvate la fata locului - Din nefericire, acest exemplu are o raspandire larga - platesti pentru servicii de o anumita calitate, iar la fata locului iti dai seama ca lucrurile "stau putin altfel".
Afla cum poti evita aceste inconveniente, citind articolul complet pe dailybusiness.ro si intra in dosarul nostru de calatorii pentru a te inspira pentru urmatoarea destinatie pentru vacanta de vara.
Sursa foto: eurotrips.ro