Incet-incet, casele de moda opteaza pentru folosirea unor actrite ca imagine publicitara. Lumea starletelor din cinematografie si muzica este direct legata de cea a modei, drept pentru care in 2009, locul top modelelor care reprezinta imaginea unei anumite case de moda este luat de foarte multe starlete hollywoodiene. Katie Holmes detine rolul principal in campania Miu Miu, Madonna recreaza Cabaretul lui Bob Fosse pentru Louis Vuitton, Lindsay Lohan pozeaza pentru Fornarina, iar Pamela Anderson a fost aleasa pentru Vivienne Westwood.
Vestea buna este ca nu vom vedea doar celebritati de la Hollywood. Actrita franceza Marion Cotillard, fotografiata de Peter Lindbergh, este starul campaniei Lady Dior Bag si, in mod surprinzator, Vincent Cassel devine imaginea parfumurilor barbatesti YSL.
Gisele Bundchen este imaginea campaniei Christian Dior primavara-vara 2009. Fotografiile care vor promova cea mai recenta colectiei a casei de moda Dior sunt realizate de fotograful de origine britanica, Craig McDean. Informatia a fost confirmata pe site-ul oficial al top modelului brazilian, care bifeaza cea de-a treia campanie Dior.
Katie Holmes este noua imagine a cunoscutul brand Miu Miu. Imaginile care vor promova colectia de primavara-vara 2009 au fost finalizate, fiind semnate de aceeasi Mert Alas si Marcus Piggott. Ceea ce oficialii de la Miu Miu au declarat este ca au ales-o pe Katie Holmes ca inlocuitoare a actualei imagini, Vanessa Paradis, pentru aerul luminos al figurii si datorita alurei misterioase si teatrale, deopotriva. Cele 14 reclame care au fost lansate in ianuarie 2009 prezinta o Katie usor diferita, cu un machiaj in stilul anilor ‘60 si cu un look de felina, elemente care incearca sa evoce "o fashion-icon care radiaza un sentiment de mister si dramatism" si o atmosfera inspirata din filmele lui Fellini, dupa cum spun fotografii Mert Alas si Marcus Piggott. Campania dezvaluie in premiera o alta fateta a partenerei lui Tom Cruise, Katie aflandu-se la prima "cochetare" cu moda.
Madonna imaginea Louis Vuitton. Dupa ce Jennifer Lopez, Uma Thurman si Scarlett Johansson au fost, pe rind, imaginea marcii de lux Louis Vuitton, francezii i-au inaintat aceeasi propunere si Madonnei. Aceasta a acceptat sa semneze un contract cu ei pentru sezonul primavara-vara 2009. Pentru numai 2 poze ea a incasat nu mai putin de 10 milioane de dolari.
Directorul de creatie Marc Jacobs a fost cel care a propus-o pe diva in cadrul unei sedinte. Marc a intrebat-o pe Madonna printr-un SMS, primind raspunsul in 5 minute: "Mi-ar face placere!"
Noua campanie pentru lenjeria intima Emporio Armani este una fierbinte, infatisand o Victoria Beckham senzuala si misterioasa. Aceasta a semnat un contract cu Armani, lasandu-se fotografiata de celebrul duo Mert Alas si Marcus Piggott.
Vincent Cassel a devenit imaginea celui mai recent parfum lansat de prestigioasa casa de moda Yves Saint Laurent. Pentru noul parfum, intitulat "La Nuit de l’homme", ce va fi disponibil pe piata incepand din luna martie, Vincent Cassel a pozat in fata camerelor celebrilor fotografi de moda Mert&Marcus, care au optat pentru un somptuos joc de lumini si umbre, in care celebrul actor francez apare intr-un costum negru, creat de casa Yves Saint Laurent.
Lindsay Lohan a devenit imaginea etichetei jeansilor italienesti Fornarina, pozand deja in mai multe perechi de blugi ce ii pun in valoare silueta subtiata in ultima vreme pentru rolul unei prostituate in filmul Dare To Love Me.
"Lindsay este o femeie increzatoare, dinamica. Are atitudinea pe care o cautam. Ne dorim ca si clientii nostrii sa aspire la aceste calitati", a declarat reprezentatul casei Fornarina. La inceputul anului 2009, Lindsay a aparut pe o multime de panouri publicitare din toata lumea – si cum arata Lindsay in reclamele Fornarina? Foarte slaba, cu un par aranjat-nearanjat, cu muta atitudine si impodobita cu accesorii colorate.
Lindsay Lohan a reusit sa-i cucereasca pe italieni cu tineretea, energia si mai ales personalitatea sa, convingand ca este una dintre putinele dive din show-biz-ul american care sa se identifice atat de bine cu jeansii Fornarina.