Evenimentul a debutat cu o licitatie de obiecte de arta, vinuri de colectie, bijuterii si obiecte de lux, donate de catre sustinatori. La randul lor, invitatii au facut donatii in nume propriu pentru proiectul ”Clasic de Fantastic”, intr-un cont gestionat de catre catre Fundatia Principesa Margareta. Toate fondurile stranse in cadrul galei caritabile vor fi destinate organizarii de concerte si spectacole cu caracter educativ pentru aproximativ 10,000 de copii si tineri ce vor avea acces gratuit la aceste evenimente.
“A fost o seara cu adevarat deosebita. Interesul aratat de parteneri, sustinatori, public si media ne-a demonstrat inca o data ca acest program educational este necesar si ca muzica clasica trebuie sa ramana mereu la moda, inclusiv in randul copiilor si tinerilor. Multumim inca o data tuturor celor care au contribuit la debutul cu succes al acestui program si ne bazam in continuare pe girul moral al forurilor de specialitate, dar si pe sustinerea financiara a partenerilor si sponsorilor.” – Laura Kungl, Managing Partner Clock Advertising, initiatorul programului ”Clasic de Fantastic”.
Programul ”Clasic de Fantastic”, initiat si organizat de catre Clock Advertising, Media Concept Store, in parteneriat cu Filarmonica George Enescu, este un proiect cultural educativ prin care se doreste popularizarea muzicii clasice in randul copiilor si tinerilor.
Mai multe detalii despre proiect pe website-ul oficial – www.clasicefantastic.ro