Povestile impresionante, emotiile si lacrimile de bucurie au dus si la audiente pe masura. Pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, emisiunea de la Pro Tv a inregistrat, la 22.10, un varf de audienta de 10,4 puncte de rating si 25,7 % cota de piata, de aproape cinci ori mai mult decat Antena 1, care aduna in acel moment doar 2,7 puncte de rating si 6,7 procente din cota de piata.
In intreg intervalul difuzarii (20.40-22.13) "Frumusete pe muchie de cutit" a fost lider absolut de audienta, atat pe publicul comercial, cat si pe cel urban.
Cazurile emotionante ale celor doua femei prezentate, Monica si Ana Maria, dar si procesul transformarii acestora au adus emisiunea de la Pro Tv pe pozitia de lider, cu o medie, pe publicul comerical, de 7,5 puncte de rating si 19 % cota de piata.
Pe acelasi public, Antena 1 a inregistrat o medie de 3,5 puncte de rating si 8,8 % cota de piata.
Telespectatorii Pro Tv au fost dornici sa afle povestea celor doua femei pentru care tristetea s-a transformat marti seara in bucurie. Monica, o femeie aproape mutilata fizic de fostul sot, a avut curajul de a se supune unor serioase interventii chirurgicale pentru a-si indrepta dantura, nasul, dar si surplusul de grasime. Femeia a avut parte de cea mai frumoasa zi din viata sa, alaturi de fiica sa, partenerul de viata si intreaga familie.
La fel de fericita a fost si Ana Maria, tanara care isi dorea sa scape de complexe si sa nu mai fie privita ca "ratusca cea urata". Dupa interventiile chirurgicale la care a fost supusa, tanara a radiat la intalnirea cu familia si a marturisit ca acum se simte la fel de frumoasa ca surorile ei.