Daca vrei un raspuns prompt pe e-mail, atunci ai grija ca textul sa fie suparat si pesimist, sustin specialistii.
Un studiu realizat de compania de software Contactually a scos la iveala ca e-mailurile negative au primit un raspuns mai rapid decat conversatiile pozitive.
Ba mai mult, s-a dovedit ca oamenii nefericiti tindeau sa raspunda la e-mail in decurs de 24 de ore, comparativ cu colegii lor mai fericiti.
Inginerii de la Contactually au studiat 100 de milioane de conversatii pe e-mail pentru a determina daca cele pozitive sau cele negative primeau cele mai bune raspunsuri.
Astfel, cele care contineau cuvinte precum “grija” sau “extraordinar” erau considerate ca fiind pozitive.
Conversatiile in care se regaseau cuvinte precum “ratat” sau “prost” erau considerate negative.
Folosind acesti parametri, cercetatorii au calculat raportul dintre cuvintele pozitive si negative folosite in timpul conversatiilor online.
S-a stabilit si care oameni foloseau cele mai multe cuvinte din fiecare categorie. Astfel, cei negativisti si nefericiti raspundeau la 64% dintre mesaje in decursul a o zi de la receptionare. Colegii lor pozitivi au raspuns la doar 47% dintre mesaje in 24 de ore.
“Nu ne este foarte clar de ce oamenii pozitivi nu se descurca la fel de bine pe e-mail. Poate ca cei negativisti sunt mai activi online in general. ”, a declarat Jeff Carbonella, CTO al companiei.