Vineri seara eu si fetele din redactia feminis.ro am participat la Femei pe Matasari, unde am avut ocazia sa discutam cu designerul Wilhelmina Arz. In primul rand, trebuie sa mentionez ca Wilhemina ne-a impresionat prin simplitate. E uimitor sa vezi un om atat de talentat, care insa nu foloseste niciun artificiu pentru a se prezenta altfel decat este. Imbracata simplu, fara vreun machiaj tipator si cu o voce blanda si prietenoasa, Wilhelmina ne-a raspuns la toate intrebarile chiar daca era intr-o mare criza de timp.
Ei bine, festivalul Urban "Femei pe Matasari", aflat la cea de-a treia editie, s-a desfasurat de vineri pana duminica,in Bucuresti, punand in valoare proiecte de moda, dans, spectacole de teatru si o scena pe care au urcat artisti romani renumiti. Redd’s a sustinut intreg evenimentul implicandu-se in proiecte precum prezentare de moda, conferinta “Femei de succes”, workshop-uri creative, photo-corner si multe altele.
Evenimentul a inceput vineri seara cu o prezentare de moda intitulata "Priveste cerul" a creatoarei Wilhelmina Arz. Seara a continuat cu muzica buna, care a incalzit atmosfera in pofida frigului de afara.
Wilhelmina si-a caracterizat colectia prezentata in prima zi a festivalului ca fiind „un protest de revolta a noastra, a femeilor. Noi, ca de fiecare data, incercam sa construim o poveste, cu oameni dragi care se implica.“
Sambata, Andreea Billig a sustinut o conferinta despre “Formele si gustul autenticitatii”, realizarile ei si in special despre lansarea cartii “4 usi si alte povestiri”. Andreea a vorbit despre autenticitate, descoperirea de sine si inspiratie. Aceste momente s-au desfasurat într-un cadru inspirational amenajat în culorile si stilul Redd’s. La finalul acestei conferinte, Andreea a premiat cele mai bune interactiuni cu trei dintre cartile sale. Ziua a continuat cu un workshop creativ in care invitatele si-au manifestat talentul si au creat accesorii pentru tricouri colorate si pentru umbrele, pregatindu-se pentru anotimpul ploios.
Brandul Redd’s se implica in multe proiecte dedicate femeilor. Sustine atat zona de cultura, prin lansari de carte, cat si zona de evenimente sociale ca Femei pe Matasari.
Redd’s este un brand care se adreseaza in exclusivitate femeilor. Femeile Redd’s aleg sa isi petreaca o buna parte din timpul liber iesind in oras, au un grup de prietene cu care se simt bine, sunt educate, au pasiuni, suntincrezatoare, creative si ambitioase. Vorbim despre un brand receptiv la nevoile femeilor, careisi doreste sa le inspire si sa le dea curaj sa faca lucruri frumoase.
In ceea ce priveste tendintele acestui sezon, Wilhelmina sustine ca „tot ce este vechi e si nou“ si ca „must-have-urile se succed“. Ea ne sfatuieste sa exploatam negru care „a revenit foarte puternic in tendinte“, precum si accesoriile de tip palarie sau sal, care sunt foarte evidente.
Pentru a economisi, Wilhelmina ne sfatuieste sa folosim in continuare piesele clasice din garderoba, pe care sa le accesorizam insa puternic.
La capitolul texturi, cele naturale sunt „in“, cu exceptia blanurilor, cele artificiale fiind recomandate.
Citeste si:
Top cele mai incisive citate ale lui Karl Lagerfeld
Vedetele sezonului: ghetele - 25 de perechi sub 250 de lei