Ai în continuare explicația a 10 dintre cele mai importante logouri din lume.
1. Amazon
Săgeata care seamănă cu un zâmbet sub scrisul Amazon, are, de fapt, o altă seminificație. Este reprezentarea grafică a gamei largi de produse disponibile pe acest site, de la A la Z.
2. Apple
Logoul Apple este derivat de la povestea lui Adam și a Evei, din Biblie. Mărul mușcat reprezintă fructul din Pomul Cunoașterii.
3. IBM
IBM ascunde un mesaj în marele logo albatru în dungi ce reprezintă compania. Linia albă ce trece prin mijlocul terminațiilor primei litere, „I”, dă senzația că acolo este un semn de „=” și inspiră egalitatea.
4. Mobil
Logoul Mobil în sine nu reprezintă nimic, dar culorile transmit un mesaj. Roșul reprezintă puterea, în timp ce albastrul reprezintă încrederea și securitatea.
5. FedEx
Acest logo pare simplu și este greu de văzut cum și unde s-ar putea ascunde altceva. Însă dacă te uiți cu atenție la spațiul dintre „E” și „x”, acolo se conturează o săgeată albă, care arată înainte, către viitor.
6. Audi
Multă lume s-a întrebat ce înseamnă cele patru cercuri din logoul firmei de mașini. Acestea reprezintă cele patru companii care au stat la ființa Auto-Union Consortium din 1932, adică: DKW, Horch, Wanderer și Audi.
7. BMW
Logoul BMW este un tribut adus istoriei companiei în aviație. Acesta arată o elice în mișcare, cu partea albastră care reprezintă cerul. Acest lucru se datorează rolului companiei de a construi motoare de avion pentru armata germană, în timpul celui de-Al Doilea Război Mondial.
8. Mercedes-Benz
Steaua Mercedes reprezintă dominația companiei peste pământ, apă și aer.
9. Toyota
În logoul companiei se pot distinge 3 ovale. Fiecare reprezintă inima consumatorului, cea a produsului și inima progresului tehnologic.
10. Volkswagen
Acest logo arată pur și simplu inițialele companiei. „V” de la „Volks” care în germană înseamnă oameni și „W” de la „Wagen” care în germană înseamnă mașină.
10 logouri faimoase, care au înțelesuri ascunse
Logourile sunt modul cel mai deștept de a reprezenta o companie printr-o singură imagine. Un logo curat și atrăgător poate crește popularitatea firmei respective, dar nu toate sunt doar un mijloc de reprezentare, unele au un înțeles mai pătrunzător sau mesaje ascunse, care nu se văd la o primă vedere cu ochiul liber și nu sunt ușor de înțeles.