Nu te trezeşti devreme
Cei care se trezesc devreme sunt întotdeauna cu un pas înaintea celor care preferă să mai lenevească în pat preţ de o ora, două. Toţi oamenii de succes se trezesc cu noaptea-n cap şi sunt cu mult mai productivi în comparaţie cu ceilalţi.
Nu te organizezi cum trebuie
Dacă ai un program bine pus la punct, nicio secundă nu va fi irosită. Tot ce trebuie să faci este să îţi faci un program, în fiecare seară, pentru a doua zi. Notează totul în agendă pentru a îţi uşura munca.
Nu îţi stabileşti priorităţile
Cei mai mulţi dintre noi comitem această greşeală care ne face să rezolvăm sarcinile pe măsură ce vin, nu în ordinea importanţei. Aşa ajungem în situaţia de a constata, la finalul zilei, că exact lucrurile cele mai importante nu au fost duse la bun sfârşit.
Te concentrezi prea mult pe a fi rapidă
Studiile au demonstrat că, cu cât ne concentrăm mai mult pe a fi rapizi, cu atât mai mult vom fi mai înceţi. Încearcă, mai degrabă, să fii mai relaxată atunci când lucrezi şi vei obţine rezultate mai bune.
Eşti negativistă şi ai o atitudine nepotrivită
Oamenii care se plâng că nu au timp sfârşesc prin a nu avea timp. E important să ai o atitudine potrivită. Spre exemplu, în loc să te plângi că programul de la serviciu nu îţi permite să petreci mai mult timp cu familia, ai putea să spui că ţi-ai petrece mai mult timp cu familia, însă munca este prioritatea ta în acest moment.