Iată 10 lucruri pe care femeile de succes îşi doresc să le fi ştiut atunci când s-au angajat pentru prima dată:
Mergi la masa inteligent
"Nu merge la masă atunci când merge toată turma. Învaţă să le cunoşti obiceiurile liderilor şi colegilor din afara biroului tău şi de vârste diferite." - Margit Detweiler, fondator www.tuenight.com.
Linguşirea este totul (iar mentorii sunt importanţi)
"Caută sfaturi şi îndrumare ori de câte ori ai ocazia. De cele mai mult ori persoanele se simt flatate atunci când le admiri activitatea şi iubeşti să discuţi cu ei, aşa că dacă ai ocazia, eviţă formalităţile." - Christina Vuleta, Brand Strategist, fondator 40:20 Vision
Învaţă să îţi comunici ideile
"Ideile tale sunt relevante, dar înţelege faptul că cineva cu o experienţă mai vastă are de cele mai multe ori cunoştinţe mai mari decât tine. Învaţă de la aceşti oameni, absoarbe din cunoaşterea lor şi aplic-o mai departe. Acest lucru nu înseamnă că ideile tale nu sunt bune, înseamnă că trebuie să înveţi să îţi comunici mai bine ideile, lucru ce te va duce mai sus." - Benish Shah, Director Refinery29
Critica este prietenul tău
"Nu îţi fie teamă de feedback! Managerii, colegii, cei care au funcţii mai mari decât tine, nu îţi dau, de regulă, un feedback pentru a fi răutăcioşi, ci pentru că îşi doresc să creşti şi să ai succes. Aşadar, obişnuieşte-te să primeşti critici. De fapt, învaţă să le ceri, pentru că doar aşa vei fi un angajat mai bun, un bun profesionist şi persoana potrivită pentru acel job." - Adrian Granzella Larssen, Editor in Chief la The Muse
Nu este sufiecient să spui un lucru, trebuie să îl şi faci
"Intenţiile tale nu contează, acţiunile tale da! Dacă doar ai vrut să faci un lucru şi nu l-ai făcut, nu te aştepta la rezultate. Altfel fiind spus, acţiunea vorbeşte mai tare decât intenţiile." - Christina Wallace, Director la BridgeUp: STEM @ AMNH
Trezeşte-te devreme şi munceşte ca o albină
"În primele 2 săptămâni la locul la de muncă, vino devreme. Cei din jur te vor percepe întotdeauna ca pe o persoană care vine la timp. Cea mai bună metodă prin care să pui un concept în mişcare, un proiect sau o idee, este să le dai oamenilor ceva la care să reacţioneze. Dacă ai scris schiţa de început, ai pus la punct regulile jocului şi te-ai asigurat că majoritatea ideilor tale vor fi parte din rezultatul final." - Merici Vinton, dezvoltator la OI Engine at IDEO
Fii cea care rezolvă problemele
"Priveşte, ascultă şi învaţă. Vezi care sunt problemele care necesită rezolvare şi oferă-te voluntar să le rezolvi. Dacă faci acest lucru într-o manieră care atrage prea mult atenţia asupra ta, vei fi văzută ca o problemă şi nu ca o soluţie. De regulă, dacă ridici mâna şi spui că vei ajuta cu tot ce este necesar, dar într-o manieră paşnică, vei primi mulţumire şi interes din partea şefului." - Cyndi Stivers, Senior Advisor la Acumen
Atenţie la ţinuta pe care o adopţi: Formal sau Informal
"Îmbracă-te la fel de formal ca majoritatea persoanelor îmbrăcate formal la birou sau cu care intri în contact. O ţinută casual nu îţi va fi de fiecare dată de folos." - Clelia Peters, Director de Strategie la Warburg Realty
Lecţiile sunt peste tot
"Fiecare are să te înveţe câte ceva, până şi cei pe care nu îi consideri grozavi. S-ar putea să ai un şef dificil. S-ar putea să ai colegi cărora le place conflictul. Încearcă să vezi întâmplările ca pe nişte lecţii care îţi vor face viaţa mai uşoară." - Chrysi Philalithes, Chief Digital Officer, (RED)
Nu ai drepturi
"Nu găsi scuze. Nu te plânge. Asumă-ţi responsabilitatea, nu ai câştigat nimic deocamdată. Este datoria ta să îţi faci pe cei de deasupra ta să dea bine, iar asta te va face pe tine să dai bine. Asumă-ţi cu mândrie responsabilităţile, iar când o dai în bară, fii sigură că data viitoare vei face mai bine." - Lindsey Green, Director de Comunicare la Bustle