La două săptămâni după ce a renunțat la propriul brand, vedeta le-a mărturisit fanilor săi de ce s-a văzut nevoită să facă acest lucru. Ea a vorbit despre decizia sa în cadrul unui episod al podcastului „Second Life”, prezentat de Hillary Kerr, și și-a motivat decizia cu faptul că indistria înfrumusețării s-a schimbat prea mult și prea repede, iar ei i se pare prea greu să țină pasul.
„Au trecut 11 ani și sunt foarte mândră de ceea ce am realizat, dar cred că industria frumuseții s-a schimbat foarte mult și chiar dacă la un moment dat simțeam că mi-am găsit locul în rândurile ei, pe măsură ce trec anii realizez că nu ne mai potrivim.” a declarat cântăreața.
De asemenea, ea a mărturisit că din cauza modului în care funcționează acum industria, anumiți influenceri pun presiune pe fanii lor să cumpere anumite produse. Aceștia fac public produsele pe care le folosesc și îndeamnă publicul să le utilizeze doar pe acelea, în detrimentul altora mult mai potrivite pentru probleme fiecăruia și particularitățile tenului, ei transmit astfel care sunt standardele de frumusețe, ceea ce pe Kat a făcut-o să se simtă ca în adolescență. Între timp, Kat Von D are grijă de copilul ei, Leafar, s-a mutat la casă nouă și se pregătește pentru lansarea noului său album.
Kat Von D simte că...
Luna ianuarie 2020 a fost una plină de evenimente, de la retragerea Prințului Harry și a lui Meghan Markle din rândul membrilor seniori ai monarhiei britanice, la ceremonia decernării premiilor Grammy, Golden Globes și până la faptul că Justin Bieber a lansat în sfârșit ceva nou. Cu tot acest haos, probabil că ai ratat vestea conform căreia Kat Von D și-a vândut compania de cosmetice, pe care o conducea de 11 ani.