Fondatoarea companiei Drunk Elephant și-a dat seama în curând că săpunurile cu care începuse nu fac bine tenului și a început să caute alternative mai bune la ingredientele folosite în cosmeticele uzuale.
Ea a declarat că: „De cele mai multe ori avem piele sensibilizată nu sensibilă. Nu suntem mai deștepte decât pielea în sine și nimeni nu spune despre alte organe că sunt sensibile. De exemplu, ficatul este bolnav pentru că bei prea mult alcool sau nu îl hidratezi corespunzător, la fel și în cazul pielii.”
Cu ajutorul cercetărilor unui chimist, ea a început din anul 2012 să comercializeze o nouă gamă, proprie, de cosmetice nontoxice, pe care a denumit-o Drunk Elephant, după unul dintre primele sale produse, ulei hidratant de marula și faptul că dacă elefanții beau seva copacului marula încep să se comporte ca și când ar fi beți. Spre deosebire de anumite firme mici ea a beneficiat de investiția de 300000 de dolari a cumnatului său și a putut face timp de doi ani de zile testări ale formulelor sale înainte de a lansa pe piață compania. De asemenea, fratele ei a investit o sumă considerabilă de bani, ceea ce i-a permis să devină președintele companiei.
La ora actuală, compania comercializează 12 seruri și creme, în alcătuirea cărora intră 25 de ingrediente fără parabeni, arome sintetice sau formaldehidă și este unul dintre cele mai bine vândute branduri din magazinele de profil. Tiffany a ales să păstreze o gamă mică, dar eficientă, cu produse care să o ajute în rutina sa zilnică și spune că nu plătește blogosfera sau social media să facă recenzii, deoarece nu se simte în concurență cu nimeni și nu caută să fie la modă ci doar să se simtă bine în confortul casei proprietate personală. În luna mai a anului trecut ea a lansat prima cremă autobronzantă și luna viitoare va scoate pe piață primul gel de curățare, care va fi disponibil și online. De-a lungul timpului, această femeie a reușit să atragă câțiva investitori minori, printre care fashion bloggerița Leandra Medine și din februarie 2017 firma VMG Partners cu sediul în San Francisco. Revista Forbes estimează că investiția personală a familiei Masterson este de 25 milioane de dolari.
Produsul care a făcut furori anul trecut este prima mască de față din gamă, care exfoliază tenul și lasă senzația pielii de bebeluș, revigorată și cu o textură mai bună. Datorită acestui produs, vânzările au crescut cu 600% față de perioada similară a anului anterior, iar sondajele indică posibilitatea ca veniturile să se dubleze din nou în acest an.
Tiffany Masterson speră ca într-o bună zi să-și vândă compania unei mari firme de cosmetice care să-i respecte rețetele și imediat ce a anunțat acest lucru ea a și primit o ofertă de la Estee Lauder, dar, deocamdată, fuziunea a fost amânată.
Povestea de succes a unei mame: vezi ce a făcut aceasta pentru copilul ei
Tiffany Masterson, o mamă din Houston, SUA, avea nevoie de mai mulți bani ca să-și îngrijească familia și în timpul crizei economice din 2009 ea a început să vândă săpunuri de lux din Malaiezia.