Eurodeputata Daciana Sarbu povesteste despre acest studiu pe blogul personal, citand si cateva dintre afirmatiile copiilor intrebati in studiu. Un copil marturiseste: "Poti sa mananci un fruct, dar pe urma vezi reclama, si arunci fructul la gunoi, si ii ceri mamei bani, si alergi la magazin sa-ti cumperi”. Altul argumenteaza ca „in reclama spune ca fotbalistilor le place, si atunci trebuie sa-ti iei si tu fiindca ei au mancat si le-a placut”
Daciana Sarbu crede ca cei mici "sunt „iradiati” constant de reclame fascinante care le vand „bunatati” nocive. Ei nu au, evident, capacitatea de a filtra informatia sau de a intelege ca unele alimente le fac rau – cu atat mai mult cu cat sunt prezentate atat de frumos la TV, adesea acompaniate si de stampila suprema – asocierea cu o celebritate sau un erou preferat".
Solutia sa e reducerea expunerii copiilor la reclamele TV pentru alimente junk food.
Apelul a fost, pare-se, auzit si la Parlamentul European, unde deputata PSD a fost recent aleasa sa participe la imbunatatirea legislatiei in acest sens, prin revizuirea Directivei audiovizuale. Obiectivul este, in opinia sa "sanatatea copiilor si implicit a generatiilor viitoare".