Reprezentanții Valentino au anunțat că firma nu va fi prezentă la Paris Fashion Week, acolo unde și-a prezentat în ultimii 10 ani colecțiile, iar decizia a fost luată din cauza pandemiei.
„La ora actuală, trebuie să ne gândim la viitor și să ne protejăm resursele, dar și angajații, permițând astfel astfel brandului să exploreze diverse oportunități. De aceea am considerat că ar fi mai etic să producem un show în Italia, la Milano. Credem cu tărie că această decizie va contribui la întărirea poziției noastre ca parte din Camera Nazionale della Moda Italiana și din Fédération de la Haute Couture et de la Mode” a declarat Jacopo Venturini, CEO Valentino.
Pe lângă faptul că așa este mai sigur pentru angajații săi, Valentino a luat această decizie și pentru a se reîntoarce la rădăcinile sale, Pierpaolo Piccioli, directorul creativ al companiei mergând în această direcție de la mijlocul lunii iulie, când a prezentat virtual o colecție, în Studiourile Cinecitta. El a declarat: „Paris este orașul unde ne-am prezentat întotdeauna colecțiile și care se potrivește pe deplin cu filosofia noastră, dar situația actuală ne-a forțat să luăm o decizie neobișnuită. Cred că în aceste momente este esențial să ne concentrăm pe ce avem de făcut și anume să ne extindem, iar Milano reprezintă o oportunitate și un proiect deosebit, pe care-l dezvolt alături de echipa mea în jurul ideii de identitate.”
Milan Fashion Week va fi compus din 50 de evenimente digitale și 28 de showuri de modă live, iar casa de modă Valentino va alege, în cel mai probabil caz, a doua variantă, alături de Fendi și Prada. Pe lângă aceste mărci, și-au mai anunțat prezența Versace, Max Mara, Alberta Emporio Armani, Salvatore Ferragamo și Etro, toate aderând la măsurile de siguranță impuse de pandemie.
Valentino se mută la Milano
Faimosul brand italian va părăsi Parisul și își va lansa noua colecție de primăvară-vară în cadrul Milan Fashion Week, pe data de 27 septembrie.