Evenimentul virtual va include interviuri, podcasturi, povești ale designerilor, webinarii și show-uri digitale și va putea fi vizionat de toată lumea. Caroline Rush, președinta consiliului, a declarat:
„Multe dintre afacerile implicate percep deja Fashion Week Londra ca pe o platformă pentru influencerii din domeniu, unde aceștia își pot contura identitatea, iar pandemia actuală ne face pe toți să ne gândim la moduri alternative de a ne exprima, la cum vrem să ne trăim viețile și cum vrem să ne formăm afacerile. Pe de altă parte, sperăm ca această criză să scoată la iveală creativitatea, respectul și valorile, iar prin crearea unei platforme culturale de acest gen ne adaptăm la inovațiile tehnologice și ne pregătim pentru viitor. Designerii vor putea în acest fel să-și împărtășească poveștile și pentru cei care le au, colecțiile, având astfel parte de o audiență mult mai mare decât în mod normal.”
Unirea evenimentului din vară, dedicat bărbaților, cu cel pentru femei, nu înseamnă însă anularea evenimentului din septembrie, chiar dacă în ultimele săptămâni au tot curs criticile despre cât de mult costă un asemenea eveniment, dimensiunea producțiilor și amprenta de carbon emisă.
Fashion Week Londra se mută în mediul online
Au trecut aproape 40 de ani de când British Fashion Council a deschis porțile primului Fashion Week Londra și a venit rândul unui anunț care va modifica înfățișarea tradițională a showului: de pe data de 12 iunie, când ar fi trebuit să înceapă Fashion Week Londra Men, va avea loc o ediție online, găzduită de portalul londonfashionweek.co.uk, cu modă atât pentru bărbați cât și pentru femei.