Pentru a evita pe viitor problemele, un manager de hotel îți dezvăluie câteva secrete și unele lucruri care te vor face să zâmbești.
1. Multă lume crede că cuverturile de pat se spală foarte rar, la fel ca și fierbătoarele de cafea, dar acesta este de fapt doar cazul hotelurilor mari, pentru că cele mici nu-și permit să piardă clienți din cauza curățeniei. În plus, dacă sunt foarte puține camere, nu există restaurant intern și nici piscină, managerilor și personalul de la curățenie nu le rămâne mai nimic de făcut în afară de curățenie.
2. Ceea ce într-adevăr se spală foarte rar în orice hotel, sunt draperiile și perdelele, pentru că dacă nu ești alergică sau nu se întâmplă ceva, nici acasă nu le speli pe acestea mai des de 1-2 ori pe an.
3. Camerele sunt întotdeauna curățare după ce pleacă un oaspete, dar cu câteva ore înainte să se cazeze următorul, menajerele toarnă un pic de lichid frumos mirositor în vasul de toaletă și trag apa, astfel încât atunci când intri în cameră să miroasă foarte frumos și să crezi că abia ce s-a făcut curat.
4. Pentru a face ca oaspeților să le fie foame dimineața la prima oră, managerul face întotdeauna cafea proaspătă și lasă mirosul să ajungă pe holuri.
5. Încearcă să nu mănânci covrigii și să nu bei ceaiul gratuit, deoarece acestea sunt produsele cele mai slabe calitativ și adesea sunt oferite clienților când așteaptă să fie cazați.
6. Hotelurile mici nu beneficiază de bucătărie, pentru că nu au loc unde s-o amenajeze și amenajează doar o cameră în care instalează un cuptor cu microunde pe care-l poți folosi gratuit, pentru a-ți încălzi ceva.
7. Dacă vezi un semn că fumatul este interzis, înseamnă că acolo există detectoare de fum care vor declanșa alarma, dar oricum, angajații vechi vor putea sesiza și fără detectoare dacă ai fumat sau nu în cameră.
8. Conform studiilor, 1 din 10 persoane descoperă o cameră de luat vederi ascunsă în cameră unde s-au cazat, dar managerii instalează oficial camere de supraveghere doar pe holuri și în lift, neavând voie să monteze în băi sau dormitoare.
9. Orice hotel, indiferent de mărimea lui, oferă și servicii gratuite, cum ar fi un fier de călcat, un uscător de păr, șampon, săpun, gel de duș, acces la o imprimantă sau servicii de taxi. Cu toate acestea, hotelurile mici nu au o listă cu serviciile gratuite disponibile, dar dacă întrebi recepționiștii, aceștia ar trebui să știe ce să-ți răspundă.
10. Rezervările peste capacitatea hotelului sunt o practică uzuală, care acoperă eventualele anulări, dar câteodată, toată lumea își păstrează rezervările și unii trebuie să primească bonusuri pentru deranjul cauzat, cum ar fi camere mai bune la același preț, dar data ușor schimbată, cazare la alte hoteluri sau coșuri de produse promoționale.
11. Orice hotel încearcă să-și impresioneze într-un fel oaspeții, pentru a-i fideliza, dar cum hotelurile mici au mai puține posibilități, ele încearcă să compenseze prin ospitalitate, iar managerul este mereu deschis să poarte o conversație sau să ofere indicații turistice.
12. Managerii de hotel trebuie să fie mereu extrem de politicoși cu clienții, chiar și cu cei recalcitranți, ceea ce face ca dacă ești amabilă pe durata șederii, să fii ținută minte și tratată cum se cuvine data viitoare când revii.
13. În hotelurile mici, ai șansa să vezi la recepție nu numai managerul ci și proprietarul. Ambii răspund la telefoane, fac rezervări, vorbesc cu oaspeții și se asigură că aceștia sunt mulțumiți de servicii.
14. Proprietarii hotelurilor muncesc. Chiar dacă nu sunt prezenți acolo, întotdeauna au câte ceva de cumpărat, cum ar fi vopsea sau flori.
15. Unii oaspeți caută mereu câte ceva de criticat și verifică fiecare colț al camerei de praf, dar dacă angajații hotelului și-au făcut treaba cum trebuie, nimeni nu va găsi nimic grav.
16. Multă lume crede că recenziile bune sunt de fapt scris de către angajații hotelurilor, însă acest lucru poate fi valabil, eventual, pe platforme publice, precum Google Maps, dar pe site-uri specializate, precum Booking and Airbnb, poți lăsa un comentariu doar după ce ți s-a confirmat rezervarea.
17. Câteodată, clienții pleacă părând perfect mulțumiți de ședere, dar apoi scriu o recenzie negativă despre lucruri relativ minore, precum un uscător de păr defect sau un calorifer care nu face față, însă acestea s-ar fi putut rezolva dacă erau anunțate la timp.
17 lucruri ținute secret de managerii hotelurilor
Când călătorești, hotelul este precum o a doua casă, de aceea vrei să dormi în așternuturi curate și mai ales după o întâlnire de afaceri sau o plimbare lungă prin oraș, nu mai vrei să te cerți cu nimeni din cauza condițiilor găsite în cameră.