Citește în continuare care sunt motivele de bază ce au dus la împământenirea acestei practici.
1. Logoul este plasat unde se uită oamenii cel mai mult
Logourile creează o primă impresie și acest lucru se poate observa și în cazul site-urilor. Când intri pe o pagină de internet, majoritatea oamenilor se uită în mod natural mai întâi de la stânga la dreapta și plasarea unui logo trebuie făcută în primul rând într-un loc vizibil.
2. În mod istoric, însemnele au fost plasate în partea stângă a pieptului
Faptul că siglele sunt acum puse mai mult pe partea stângă se datorează faptului că din cele mai vechi timpuri, insignele și medaliile sunt atârnate pe partea inimii.
3. Sunt în concordanță cu direcția în care citești
Când te uiți pe cele mai multe site-uri, logourile sunt plasate adesea pe partea stângă și motivul principal este pentru că în majoritatea limbilor se citește și se scrie de la stânga spre dreapta, excepție făcând araba, ebraica și farsi.
4. Brandurile devin astfel mai memorabile
Logourile sunt o parte integrantă a brandului și în urma unui studiu realizat de către Nielsen Norman Group, s-a tras concluzia că utilizatorii memorează mai bine brandurile când logourile acestora sunt puse pe stânga, lucru demonstrat și de vânzările cu până la 89% mai mari pentru brandurile cu logouri pe partea stângă a produselor.
4 motive pentru care logoul este pus în partea stângă
Cercetările sugerează că te uiți mai mult la siglele plasate pe partea stângă a unui produs, iar acesta este principalul motiv pentru care toate firmele mari își pun emblema în stânga, dar mai există și altele.