Michelle Trachtenberg

Actriţa americană Michelle Trachtenberg a murit din cauza...

Citeste mai mult»
a

The Who s-a despărţit de bateristul Zak Starkey din cauza...

Citeste mai mult»
George Clooney

George Clooney explică de ce i-a cerut lui Joe Biden să...

Citeste mai mult»
Harvey Weinstein

Harvey Weinstein, rejudecat la New York

Citeste mai mult»
Harry

Harry și Charles rămân 'distanți', conform unor surse

Citeste mai mult»
gene

Înainte de moartea sa, soția lui Hackman a căutat...

Citeste mai mult»
ceas

Un ceas de buzunar care a aparținut unui pasager de pe...

Citeste mai mult»
capsula

Capsula Blue Origin cu cele şase femei vedetă la bord,...

Citeste mai mult»
Johnny Depp

Johnny Depp şi Penelope Cruz, în thrillerul „Day Drinker”...

Citeste mai mult»
Gene Hackman

Proprietatea lui Gene Hackman a fost infestată de...

Citeste mai mult»
ciocolata

Cât de sănătoasă este ciocolata neagră. Iată ce spun...

Citeste mai mult»
Katy Perry

Blue Origin a încheiat cu succes zborul spațial la care...

Citeste mai mult»
Sean „Diddy” Combs

Avocaţii lui Sean „Diddy” Combs vor să cunoască opiniile...

Citeste mai mult»
bebelus

O femeie a născut copilul unui alt cuplu după ce o...

Citeste mai mult»
eric

Eric Dane, actorul din "Euphoria" şi "Grey's Anatomy",...

Citeste mai mult»
Val Kilmer

Cauza oficială a morţii actorului Val Kilmer, starul din...

Citeste mai mult»
Jennifer Lopez

Kazahstanul se așteaptă la încasări de 12 milioane de...

Citeste mai mult»
anjelica

Actrița Anjelica Huston dezvăluie că a trecut printr-o...

Citeste mai mult»
Michelle Obama

Michelle Obama a vorbit într-un podcast despre zvonurile...

Citeste mai mult»
william

Prințul William și-a angajat avocații care au ajutat-o pe...

Citeste mai mult»
vandici

Ilinca Vandici a ales să acorde o nouă șansă iubirii,...

Citeste mai mult»
Regina Camilla

Regina Camilla și-a celebrat aniversarea căsătoriei cu...

Citeste mai mult»
Jennifer Lopez

Jennifer Lopez a inclus România în turneul ei „Up All...

Citeste mai mult»
paul

Paul Schrader, scenaristul filmului "Taxi Driver", acuzat...

Citeste mai mult»
Meghan Markle

Ducesa de Sussex s-a confruntat cu complicații medicale...

Citeste mai mult»
Robert de Niro

Robert De Niro va primi Palme d'Or-ul onorific al...

Citeste mai mult»
Michael Schumacher

Michael Schumacher a devenit bunic pentru prima oară....

Citeste mai mult»
Maya

O româncă a uimit juriul Britain's Got Talent cu...

Citeste mai mult»
Eminem

Eminem a devenit bunic. Fiica rapperului, Hailie Jade...

Citeste mai mult»
mark

Zuckerberg și-a cumpărat o vilă în Washington. Suma...

Citeste mai mult»
Tom Cruise

Tom Cruise i-a adus joi un omagiu lui Val Kilmer, rivalul...

Citeste mai mult»
Russell Brand

Russell Brand a fost pus sub acuzare pentru viol de...

Citeste mai mult»
alexandra stan

Alexandra Stan, după ce a fost surprinsă cu noul iubit:...

Citeste mai mult»
dana nalbaru bebe

Dana Nălbaru, deranjată de agitația dintr-un oraș: „Abia...

Citeste mai mult»
 Daniel Craig

Producţia următorului film „James Bond” începe la Londra:...

Citeste mai mult»
Val

Val Kilmer, starul de cinema care i-a interpretat pe...

Citeste mai mult»
Ioana Pavelescu

Actriţa Ioana Pavelescu, recompensată cu Premiul pentru...

Citeste mai mult»
indulcitori

De ce sunt periculoși îndulcitorii artificiali

Citeste mai mult»
telefon

Interzicerea telefoanelor nu le oferă copiilor o relație...

Citeste mai mult»
Gene Hackman

Un judecător a interzis publicarea fotografiilor cu...

Citeste mai mult»

6 trucuri de marketing care te fac să cumperi mai multe produse decât ai nevoie

De în Lifestyle 16 oct 2017

Toată lumea trebuie să mănânce, dar de cele mai multe ori, multă lumea ajunge să cumpere mai multe lucruri decât are de fapt nevoie.

Dacă te duci la magazin să cumperi ceva și ajungi înapoi acasă cu o tonă de produse inutile, doar pentru că erau la reducere sau voiai ceva de ronțăit, atunci trebuie să te familiarizezi cu cele mai folosite trucuri de marketing, pe care specialiștii le folosesc pentru a te face să lași mai mulți bani la casele de marcat.

1. Reclamele cu vedete

Acestea te fac să gândești că dacă până și ele consumă respectivul produs, trebuie să fie sănătos, să merite banii sau măcar de faptul că este extrem de gustos și acest lucru te face să te simți inclusă în lumea lor. În mod subconștient, vrei să te apropii de ele și cumperi mai multe produse.

2. Muzica ambientală

Muzica clasică este de multe ori pusă în restaurante, deoarece oamenii de știință au demonstrat că îi ajută pe cei care iau masa acolo să cheltuie cu până la 10% mai mult dacă mestecă în liniște. Magazinele au început și ele să pună anumite melodii, pentru că atunci când te duci la cumpărături și cânți melodii cunoscute în timp ce împingi căruțul, ai tendința să pui mai multe produse în el, doar din instinct.

3. False beneficii

Când te duci la supermarket, primul lucru care îți iese în evidență sunt etichetele de discount, dar de cele mai multe ori, beneficiile sunt minime sau chiar inexistente. De exemplu, singura diferență dintre produsele amplasate unul lângă celălalt, atât de calitate cât și de preț, poate fi doar eticheta cu pretul scris mare și colorat.

4. Alimente sănătoase

Marii producători au învățat că trebuie să facă ceva pentru a-i atrage pe acei clienți care vor să trăiască sănătos și pentru asta apelează chiar la reclame mincinoase, deoarece dacă cineva vede că scrie organic/bio/natural va fi mai tentat să cumpere. Din nefericire, etichetele mint, uneori, și produsele nu se ridică la standardele cerute ci doar își cresc prețul conform lor.

5. Produse atractive la nivelul ochilor

Specialiștii în marketing știu că pentru ca un produs să devină mai atrăgător, trebuie să fie văzut mai mult și mai bine, așa că plasează produse interesante conform unui software care urmărește mișcările ochilor. Cele mai atrăgătoare și scumpe produse sunt puse la nivelul de înălțime al mediei de consumatori.

6. Mirosuri atrăgătoare

Mirosurile sunt procesate direct de către creier, ceea ce face posibilă activarea unor emoții care îți aduc în prim plan unele dintre amintiri. Astfel se fac legături între produse și experiențe mai mult sau mai puțin plăcute. Cercetătorii americani sunt de părere că mirosurile „calde” îi fac pe oameni să cumpere mai mult, iar cele „reci” îi împiedică să cheltuie prea mult. Multe magazine încălzesc special ceva apetisant la microunde și răspândesc astfel un miros plăcut în atmosferă.

Tag-uri: , , , , ,
Ti-a placut acest articol? Urmareste-ne si pe FACEBOOK
Articole similare

Adaugă un comentariu 0

Intră în contul tău sau înregistrează-te pentru a posta un comentariu.

Alte articole din Lifestyle
Cele mai citite
Azi
Săptămânal
Lunar

Newsletter

Cele mai comentate
Felicitari pentru femei deosebite
-3°
Bucuresti
-2°
Bucuresti-zona centrala
-5°
Bucuresti-zona periferica
-4°
Alba Iulia
-3°
Alexandria
10°
-2°
Arad
-3°
Bacau
-2°
Baia Mare
-5°
Bistrita
-2°
Botosani
-3°
Braila
-5°
Brasov
-2°
Buzau
-3°
Calarasi
-4°
Cluj-Napoca
Constanta
-4°
Craiova
-5°
Deva
-3°
Drobeta-Turnu Severin
-4°
Focsani
-2°
Galati
-3°
Giurgiu
-2°
Iasi
-8°
Miercurea Ciuc
10°
-2°
Oradea
-3°
Piatra Neamt
-2°
Pitesti
-4°
Ploiesti
12°
-3°
Resita
-3°
Rimnicu Vilcea
-2°
Satu Mare
-6°
Sf. Gheorghe
-6°
Sibiu
-4°
Slatina
-4°
Slobozia
-4°
Suceava
10°
-2°
Timisoara
-4°
Tirgoviste
-6°
Tirgu Jiu
-4°
Tirgu Mures
-1°
Tulcea
-3°
Vaslui
-3°
Zalau
19 apr