Marile companii au preluat acum acest trend aflat în plină ascensiune, de a-și face publicitate online și a lansa chiar oferte speciale pe Instagram, Facebook sau alte site-uri utilizate în special de tinerii cu vârste cuprinse între 25-34 ani, care de cele mai multe ori reprezintă publicul țintă. Datorită acestui lucru, platformele de socializare au acum în portofoliul lor și câte un site de travel sau măcar opțiunea de a rezerva o călătorie cu cazare și trasnport direct prin intermediul lor. Așadar, iată 7 avantaje ale folosirii opțiunii cu pricina:
1. Este agentul tău de voiaj personal
Astfel ai la îndemână sfaturi de la oamenii care au trecut prin locurile respective, fie că este vorba despre poze de la prietenele tale sau oameni ale căror travel bloguri le urmărești. Poți căuta inspirație foarte simplu, cu hashtag-ul #travel sau #holiday sau poți căuta după locații specifice, precum #bali și de îndată ce vei da like unei postări vei primi apoi și sugestii de itinerare.
2. Feedback în timp real, de la oameni reali
Nu numai că poți vedea unde să te duci, ci poți vedea imediat ce cred oamenii despre locația respectivă sau diverse servicii, deoarece vei vedea comentariile lăsate de cei care au utilizat deja serviciul respectiv și poate chiar itinerariile lor.
3. Experiența devine mai ușoară
Companiile de transport se întrec acum pentru a face din social media un spațiu mai ușor de folosit în rezervarea biletelor de transport, a cazării și a diverselor excursii opționale, astfel încât de pe telefonul mobil să poți rezolva totul. De exemplu, EasyJet îți oferă posibilitatea de a uploada în Look&Book orice poză văzută pe social media, ca să știi dacă avionele lor ajung în acea parte a lumii, iar Facebook are deja opțiunea de Book Now.
4. Îți arată o experiență de călătorie autentică
Ceea ce vezi la oamenii obișnuiți nu prea poți vedea în broșurile turistice, iar astfel scapi de capcanele agențiilor. Prietenii și familia ta pot posta de exemplu, despre un restaurant foarte bun și ieftin descoperit întâmplător, pe care altfel ghidul tău turistic nu ți l-ar fi subliniat, deoarece nu avea parteneriat cu localul respectiv.
5. Vei fi prima care află despre ofertele speciale
Dacă urmărești paginile de social media ale companiilor aeriene vei afla imediat de apariția diverselor oferte, care bineînțeles sunt doar pentru bilete cumpărate într-o anumită perioadă, pentru o anumită dată, dar depinde ce este cel mai important pentru tine, oricum trebuie să fii flexibilă. Asigură-te însă că este vorba despre conturi oficiale.
6. Suport clienți mai bun
Dacă ai vreo nelămurire poți pune imediat o întrebare și ți se va răspunde cu siguranță în cel mult câteva ore. Nu mai trebuie astfel să aștepți cine știe cât până ți se face legătura în call center, minutele respective fiind extrem de stresante, plus că nu știi peste ce agent dai, cât este acela de bine dispus și de pregătit cu informațiile de care ai tu nevoie până la urmă.
7. Poți lua toate ofertele cu tine
Dacă ai un telefon cu acces la internet, îți poți lua toate ofertele cu tine, să le studiezi în metrou sau într-o pauză de la muncă. Așa ești la curent cu preparatele celor mai bune restaurante și evenimentele culturale ce vor avea loc la destinaţia ta.
7 motive pentru a-ți rezerva o vacanță prin social media
Când vezi toate pozele din călătoriile prietenilor este imposibil să nu visezi și tu la așa ceva, dar dacă lași deoparte gelozia, descoperi multe lucruri plăcute și îți poți planifica vacanța doar din ce afli de pe social media.