Indiferent de cât de bine structurat este un e-mail pe care îl trimiţi, dacă nu acorzi o atenţie sporită titlului, şansele să primeşti un răspuns scad considerabil.
Datele care confirmă acest lucru vin de la Boomerang, serviciu de e-mail management. După analiza a peste 250.000 de e-mailuri, compania a scos la iveală faptul că o greşeală în titlul e-mailului se traduce printr-o scădere de 5% a şanselor ca mesajul să fie deschis de destinatar, diminuând astfel rata de răspuns de la 34 la 29%.
Cel mai aspru şi mai des pedepsită greşeală este folosirea greşită sau lipsa majusculelor din titlul unui e-mail, aceasta ducând la o scădere cu 15% a ratei de răspuns.
Interesant este şi faptul că dintre toate zilele săptămânii, luni este cea mai puţin indicată pentru a trimite un e-mail, întrucât în această zi s-au înregistrat cele mai multe greşeli.