Rochia în discuție poartă semnătura Barocco și imprimeu jungle, fiind cea verde, purtată de Jennifer Lopez la Premiile Grammy din anul 2000. Toată lumea a îndrăgit rochia respectivă, în ciuda goliciunii eivdente pe care o lăsa la iveală, dar succesul a fost atât de mare, încât Versace a readus-o în actualitate în timpul prezentării Spring 2020, din cadrul Milan Fashion Week, această reinterpretare fiind prezentată de însăși Jennifer Lopez.
Casa de modă italiană susține că Fashion Nova se folosește de popularitatea Versace pentru a vinde produse net inferioare, ca veniturile lor să crească, dar reputația Versace să aibă de suferit. Brandul acuzat de copierea celebrei rochii nu a oferit încă un comunicat oficial de presă, dar se știe că reușește să vândă foarte multe modele contrafăcute, tocmai pe această strategie bazându-și politica de marketing.
Acesta nu este prima oară când Fashion Nova se confruntă cu astfel de procese. Tot anul acesta, brandul a comercializat, contra sumei de câte 50 de dolari, o replică a rochiei vintage decupată, marca Thierry Mugler, purtată de Kim Kardashian la evenimentul „5th Annual Hollywood Beauty Awards”, acest lucru petrecându-se, în mod surprinzător, la numai 24 de ore de la evenimentul cu pricina. Kim s-a arătat devastată de această întâmplare și a postat pe o rețea de socializare că îi pare rău pentru adevărații designeri, care au muncit foarte mult la realizarea unor modele considerate de ea a fi speciale.
Versace dă în judecată Fashion Nova
Brandul Fashion Nova a copiat încă un model celebru de rochie, fără să aibă aprobarea nimănui, drept urmare, Casa de Modă italiană Versace a deschis un nou proces.