Candidatul ideal căutat de cei de la STIRRD are o experiență bogată în consumarea dulciurilor și poate să le spună posibililor consumatori de ce să aleagă un produs anume, iar salariul variază în funcție de experiență și de cât de bine își poate îndeplini persoana respectivă sarcinile. Principala atribuție este să vină în sprijinul departamentului de PR și Advertising în alcătuirea mesajelor promoționale pentru noul sirop de arțar sărat și caramelele cu aromă de plăcintă pentru sezonul sărbătorilor de iarnă, iar cel ce intră pe acest post va avea și un rol important în reclamă.
Rachael Best, Brand Manager, a declarat: „Ne mândrim cu faptul că facem caramelele după o rețetă tradițională, în recipiente vechi de cupru, care le păstrează gustul, deoarece aroma este pe primul loc pentru noi. Căutăm pe cineva care nu se teme să mănânce multe dintre produsele noastre, printre care caramelele clasice și cuburile suculente cu gust de cocos.”
Doritorii trebuie să trimită aplicațiile până vineri, 04.10.2019, direct prin intermediul site-ului companiei.
Vezi ce mare companie britanică angajează tester de caramele
Iubitorii de caramele pot aplica acum pentru un rol de tester, mascat sub denumirea de Chief Chewing Operator.