Potrivit unui sondaj realizat de officebroker.com, cea mai buna modalitate prin care un angajator poate avea o relatie placuta cu subalternii este aceea de a-i face sa rada.
Un reprezentant al officebroker.com a declarar: “Pe masura ce angajatii au roluri din ce in ce mai solicitante, care le consuma din ce in ce mai mullt timp, este foarte important ca ei sa poata sa rada impreuna cu seful pentru a creste buna dispozitie la locul de munca. Simtul umorului este o chestiune extrem de personala asa ca orice angajat destul de norocos incat sa dea peste un sef cu aceleasi gusturi se poate considera castigator la capitolul satisfactie la locul de munca.”
In jur de 26% dintre cei chestionati au recunoscut ca simtul umorului este o trasatura esentiala, in timp ce alti 20% considera ca increderea este si ea importanta in relatia dintre angajator si angajat.
Respectul este si el vazut drept important la locul de munca, 15% dintre respondenti fiind de parere ca nu poate lipsi din relatia cu seful, in timp ce 13% considera ca rabdarea este cheia catre o relatie de succes cu seful.
Alti participanti la sondaj au votat pentru corectitudine, comunicare si sinceritate.
In ceea ce priveste simtul umorului, 61% dintre femei considera ca nu trebuie sa lipseasca la locul de munca, barbatii fiind de acord cu acest lucru doar in proportie de 39%.
Tu ce crezi?
Citeste si:
5 tactici pentru a deveni un star la birou
Reguli pentru seful tau: ce ar trebui sa faca atunci cand supervizeaza o femeie